بسیاری از خانم ها در آغاز پاییز تمایل به ایده های جدید طراحی ناخت متناسب با این فصل را دارند. به این ترتیب، وقتی نوبت به انجام مانیکور فصلی می رسد، گزینه‌ های زیادی دارید. در حالی که برخی از ایده‌ های طراحی ناخن پاییز دارای رنگ‌ های زنده برای خداحافظی با تابستان هستند، برخی دیگر برای خوشامد گویی به پاییز، رنگ‌ های خنثی را به نمایش می‌ گذارند.

ایده های عالی طراحی ناخن را برای پاییز پیش رو پیدا کنید

1.ناخن های  ژئو

آماده اید که به رنگ های خوش خلق پاییز تکیه دهید؟ با انتخاب یک مانیکور دو لایه، ظاهر ناخنی با کنتراست بالا با یک رنگ ایجاد کنید. در اینجا، می توانید ببینید که چگونه لاک مشکی مات و براق برای جلوه ای جسورانه ترکیب می شود.

2. گل آفتابگردان

باورتان نمی شود تابستان به پایان می رسد؟ از روزهای آخر فصل برای توقف و بوییدن گل ها استفاده کنید. یا آنها را مستقیماً روی ناخن های خود بگذارید تا به خود یاد آوری کنید که در لحظه زندگی کنید.

3. میکس گرافیکی

این مانیکور سیاه و سفید به لطف وجود نوارهای رز زرد، نارنجی سوخته و گرد و غبار برای پاییز عالی به نظر می رسد. با توجه به طراحی پیچیده این ظاهر ناخن، احتمالاً برای بازسازی آن به تخصص یک حرفه ای نیاز خواهید داشت.

4. جرقه خنثی

چیزی به نام درخشش زیاد وجود دارد. این ناخن های مخملی پر زرق و برق که با بدلیجات پوشیده شده اند این را ثابت می کنند.

5. ناخن های لاک پشت

برای خداحافظی با تابستان آماده نیستید؟ ظاهر ناخن سفید در هوای گرم خود را با ظاهر های پوسته لاک پشت دوستدار پاییزی تقسیم کنید.

6. طلایی زیتونی

طراحی این مانیکور سبز زیتونی آسان است. به سادگی ناخن های خود را با لاک زیتونی بپوشانید و لکه های طلایی روی ناخن ها بزنید. مطمئن شوید که با یک تاپ کت براق کار را تمام می کنید.

7. رنگارنگ تطابق مد

این شاهکار رنگارنگ شما را به دهه های 40 و 50 می اندازد. این یک مانیکور با الهام از یکپارچه سازی شما را با خوشحالی به فصل پاییز می رساند.

8. مانیکور گلی پاییزی

این طراحی ناخن گلی مستقیماً از یک افسانه به نظر می رسد. بدون شک، برای بازسازی این مانیکور به یک دست ثابت و صبر زیاد نیاز دارید.

9. گل همیشه بهار

عشق خود را برای ماه اخر تابستان با یک ظاهر ناخن به شکل قلب با فضای منفی نشان دهید. برای ایجاد برش قلب کامل، استفاده از برچسب های قلب را به عنوان راهنما در نظر بگیرید. سپس، هنگامی که پولیش گل همیشه بهار شما خشک شد، می‌ توانید برچسب‌ ها را بردارید.

10. ناخن های چرخش قهوه

اکنون که استار باکس منوی پاییزی خود را منتشر کرده است، معجون‌ های خوشمزه قهوه‌ ای را در ذهن دارید. پس این مانیکور موجی با رنگ قهوه ای را دوست خواهید داشت. و اگر آن انگشتر ها توجه شما را جلب کرد، بدانید که آنها حلقه های چکر هستند.