جنیفر گارنر، و بن افلک، تصویر عالی و دوستانه ای در روز جمعه بودند! این دو بازیگر و هنرپیشه که در سال 2018 از هم طلاق گرفتند، در حالی که یکی از دخترانشان را در لس آنجلس، کالیفرنیا همراه داشتند، در حالی که با هم می‌ خندیدند و با هم صحبت می‌ کردند، در داخل ماشین نشسته بودند.

جنیفر یک لباس غیر رسمی که شامل یک تی شرت سفید و یک شلوار جین آبی بود به تن داشت. او همچنین یک ژاکت کش باف پشمی چند رنگ به همراه داشت و موهایش را پایین انداخته بود. استایل او با کفش های کتانی سفید رنگ ست شده بود.

آخرین عکس‌ برداری جنیفر و بن پس از جدایی‌ شان در سال 2015، پس از آن صورت می‌ گیرد که آن‌ ها از زمان والدین مشترک فرزندانشان، ویولت، 17، سرافینا، 14، و ساموئل، 11 ساله پس از جدایی در سال 2015، بسیاری از گردش‌ های مشابه را به اشتراک گذاشته‌ اند. آنها در سال 2005 ازدواج کردند.

طلاق آنها تا سه سال پس از جدایی نهایی نشد. به نظر می رسد که این دو به خاطر فرزندانشان رابطه سالمی دارند، علیرغم اینکه عاشقانه با افراد دیگر پیش می روند و اغلب در مصاحبه ها از یکدیگر تمجید کرده اند.

بن در بهار 2021 با عشق سابقش جنیفر لوپز دوباره عاشقانه را شروع کرد و در ژوئیه 2022 ازدواج کردند. بن افلک ناپدری دوقلو های 15 ساله خواننده،جنیفر لوپز شد. جنیفر گارنر از سوی دیگر، یک رابطه دوباره با تاجر جان میلر، مدیر عامل کالیبرگر را آغاز کرد.