ادل، طرفداران زیادی داشت که از خود می‌ پرسیدند آیا او و ریچ پل، در جریان برنامه‌ اش در لاس وگاس در شنبه شب می‌ گفتند آیا این دو با هم ازدواج می کنند. این خواننده در حالی که با یکی از طرفداران زن در میان جمعیت صحبت می کرد، دوست پسر خود ریچ پل به عنوان “شوهر” خود یاد کرد و ویدیویی از این لحظه در حال پخش است.

«تو می‌ توانی با من ازدواج کنی. من رک هستم، عشقم، و شوهرم امشب اینجا هستیم،” او در حالی که به اطراف نگاه می کرد به طرفدار گفت من با ریچ هستم .»

هنگامی که این ویدیو عمومی شد، طولی نکشید که طرفداران در مورد وضعیت ازدواج ادل و ریچ در بخش نظرات حدس و گمان را زدند. شوهرش؟؟؟ پل؟؟؟

آخرین حدس و گمان پس از آن منتشر شد که ادل در یک برنامه در ماه ژوئن فاش کرد که می خواهد تا آخر عمر با پل ثروتمند ازدواج کند. او در آن زمان گفت: “من قصد دارم تا پایان عمر با پل ازدواج کنم.” همین سه هفته پیش، به نظر می‌ رسید که او در یک کنسرت دیگر به برنامه‌ های با ریچ که از سال 2021 با او قرار داشت اشاره کرد. او به یکی از طرفداران کمک می‌ کرد تا نامی برای دختر بچه‌ شان انتخاب کند که فاش کرد که می‌ خواهد به زودی دوباره مادر شود.

او گفت: “من واقعاً می خواهم به زودی دوباره مادر شوم، بنابراین هر بار که اسمی را می بینم که دوست دارم، آن را در تلفن خود یادداشت می کنم.”  سپس گفت که سعی می‌ کند بین اسم‌ های اسپنسر و پارکر برای شادی‌ اش یکی را انتخاب کند و ادل پاسخ داد: « می‌ توانم پارکر بگویم چون ریچ این نام را دوست دارد.»

ادل در حال حاضر مادر پسر آنجلو 10 ساله است که او را با همسر سابق سیمون کونکی شریک است. او و سایمون از سال 2018 تا 2021 با هم ازدواج کردند و ترانه سرا در مورد اینکه چگونه ازدواج و طلاق زندگی او را تغییر داده است کاملاً صحبت کرده است.