جنیفر لوپز و بن افلک، روز شنبه هنگام خرید مبلمان در لس آنجلس، کالیفرنیا، عشق خود را به نمایش گذاشتند. همسران دوست داشتنی روی یک کاناپه در یک فروشگاه طراحی، در عکس های جدید نشسته بودند، و در حالی که به چشمان یکدیگر خیره شده بودند، آنقدر عاشق به نظر می رسیدند که در حال بوسیدن هم از آنها عکس گرفته شد. آنها همچنین در حال قدم زدن در فروشگاه در حالی که گپ می زدند و محصولات خاصی را برای عمارت جدید خود نگاه می کردند، عکس گرفتند.

جنیفر زیر کت و شلوار جین شطرنجی قهوه ای یقه یقه اسکی آبی روشن پوشیده بود. او همچنین موهای بلندی داشت. بن یک ژاکت، شلوار جین و کفش ورزشی پوشیده بود.

آخرین سفر جنیفر و بن شش ماه پس از خرید عمارت خود به قیمت 60.85 میلیون دلار انجام شد. این ملک در بورلی هیلز واقع شده است و شامل 12 اتاق خواب، 24 حمام، گاراژ برای 12 ماشین و یک زمین بسکتبال کامل است. طبق گزارش‌ ها، آنها تقریباً دو سال به دنبال خانه ایده‌ آل بودند تا اینکه مکان جا دار را پیدا کردند و 15 میلیون دلار زیر قیمت درخواستی 75 میلیون دلار آن را خریدند.

از زمانی که آنها صاحب این ملک شدند، جنیفر نگاه اجمالی از آن را در عکس ها و ویدئوهای مختلف به اشتراک گذاشت. یکی از جدید ترین کلیپ‌ ها در روز شکر گزاری منتشر شد و نشان می‌ داد که او در حال آماده کردن یک غذای تعطیلات برای منطقه حیاط خلوت عمارت است.

جنیفر و بن علاوه بر اینکه خانه جدید شان را با هم در آغوش می گیرند، هر زمان که بتوانند به طور عمومی و خصوصی از یکدیگر حمایت می کنند. جنیفر اخیراً در مصاحبه ای اعتراف کرده است که شوهرش به او کمک کرده تا دیدگاهش را نسبت به زیبایی تغییر دهد. او در اوایل این ماه به مجله ووگ گفت: «بن از من می‌ خواهد ارزشم را بفهمم و ارزشم را بدانم. “من حتی بیشتر احساس آرامش و راحتی می کنم، که باعث می شود حتی خودم را بهتر از آنچه که تا به حال با شخص دیگری احساس کرده ام احساس کنم.”