بیانسه این خواننده 42 ساله، شنبه شب در اولین نمایش فیلم کنسرت تور جهانی رنسانس خود در لس آنجلس در تئاتر ساموئل گلدوین شرکت کرد.

بیانسه در حالی که روی فرش قرمز ژست گرفته بود، با یک لباس مجلسی زنجیره ای نقره ای سفارشی ورساچه که با دستکش های نقره ای اپرا و صندل های پاشنه نقره ای ست کرد، شگفت انگیز به نظر می رسید.

بیانسه همچنین در این مراسم از موهای بلوند پلاتینیومی رونمایی کرد که به سبکی شیک پوشیده بود. بیانسه در اولین نمایش با دوستان مشهور مختلفی از جمله ژانل مونا، لیزو، ونسا برایانت و وینی هارلو همراه شد. والدین او، تینا و متیو نولز نیز در این مراسم حضور داشتند.

کنسرت آینده بیانسه با عنوان رنسانس: فیلمی از بیانسه، اولین بار در ماه اکتبر اعلام شد و قرار است در اول دسامبر در سینماها نمایش داده شود. بر اساس خلاصه‌ ای رسمی از فیلم، این پروژه «سفر تور جهانی رنسانس را از آغاز آن تا افتتاحیه در استکهلم، سوئد، تا پایان در کانزاس سیتی، میسوری، برجسته می‌ کند».

خلاصه داستان ادامه می‌ دهد: «این در مورد قصد بیانسه، سخت‌ کوشی، مشارکت در همه جنبه‌ های تولید، ذهن خلاق و هدف او برای خلق میراثش و تسلط بر هنر اوست.» تور جهانی رنسانس بیانسه که با تحسین فوق‌ العاده‌ ای مواجه شد، پناهگاهی برای آزادی و شادی مشترک برای بیش از 2.7 میلیون طرفدار ایجاد کرد.»

تریلر فیلم آینده هم تصاویر پشت صحنه و هم صحنه اجرای نماد پاپ را پیش‌ نمایش می‌ کند. همچنین کلیپ های کمیاب پشت صحنه ستاره با سه فرزندش را نشان می دهد.

بیانسه تور جهانی رنسانس خود را از اروپا و در استکهلم، سوئد، در اوایل ماه مه امسال آغاز کرد و اولین کنسرت انفرادی او در هفت سال گذشته بود.

این تور شامل مجموعه‌ ای از آهنگ‌ های رنسانس ۲۰۲۲ بود، مانند «Alien Superstar»، «Break My Soul» و «Pure / Honey» و همچنین آهنگ‌ های موفقیت‌ آمیز دهه‌ ها حرفه او، از جمله «Crazy in Love». «پارتیشن» و «عشق بالای سر».