دلایل قانع‌کننده زیادی برای استفاده از اکسسوری های لباس‌ عمدتاً مینیمالیستی وجود دارد. از جمله آنها می‌توان به صرفه‌جویی در زمان، صرفه‌جویی در پول و سهولت در پوشیدن لباس اشاره کرد. اما مهم این است که به یاد داشته باشید که لباس پوشیدن به هیچ وجه نباید خسته کننده به نظر برسد.

وقتی از خانه بیرون می روید با ظاهری مینیمالیستی هنوز هم می توانید از مد لذت ببرید و با استایلی متفاوت ظاهر شوید. آیا می خواهید اکسسوری های جذابی را به لباس مینیمالیستی شیک خود اضافه کنید؟ برای تکمیل مجموعه خود به لوازم جانبی ساده روی آورید. در اینجا چند نکته برای موفقیت آمیز کردن لوازم جانبی بدون زیاده روی آورده شده است.

با شکل ها بازی کنید

همانطور که کارشناسان مد و زیبایی خاطرنشان می‌کنند، «مینیمالیسم دارای اثر مونه است، زیرا ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما دنیایی از اکسسوری ها وجود دارد که با بررسی دقیق‌تر باید انجام شود. ویژگی‌هایی یک لباس مینیمالیستی میتواند علاقه به استایل خاص را بیافزایند. حتی تک رنگ‌ترین لباس‌ها نیز می‌توانند با اضافه کردن اشکال جالب زنده شوند. مانند یک کیف دستی هندسی، یک زیپ خوب، چند لایه‌بندی خلاقانه، یک کمربند جسورانه یا یک کفش درشت. به‌جای تکیه بر الگوهای شلوغ و رنگ‌های بلند، جذابیت ظریف‌تری را به ظاهر خود اضافه می‌کنید تا چشم فهیم متوجه آن شود.

یک کیف چرمی براق را در نظر بگیرید

کیف های دستی خوش ساخت برخی از اکسسوری های ضروری مینیمالیست هستند، هم به این دلیل که برای حمل وسایل شما مفید هستند و هم به این دلیل که در عین زیبایی خیلی شیک به نظر می رسند. به عنوان مثال، یک کیف ساده مانند یک کیف چرمی می تواند به شکل کوله پشتی، یک کیف دستی، یک کلاچ ساختار یافته، یک کیف دستی و موارد دیگر باشد. هر کیف چرمی که به آثار خود اضافه می کنید باید دارای مواد و مهارت باشد تا در برابر فرسودگی روزانه مقاومت کند. به دنبال جزئیات ساده و در عین حال جذاب باشید.

یک اسپلش رنگ را امتحان کنید

لباس پوشیدن خود به عنوان یک کودک عموماً به این معنا بود که تا آنجا که ممکن است رنگین کمانی باشیم. اما بسیاری از ما امیدواریم که در بزرگسالی ظاهر پیچیده تری داشته باشیم. بنابراین، بازی با رنگ به اضافه کردن یک پاپ اینجا و آنجا برای رسیدن به یک جلوه متعادل تبدیل می شود. در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه اضافه کردن رنگ های پر جنب و جوش به لباس خود بدون اینکه آن را تحت تأثیر قرار دهید آورده شده است:

  • یک کمربند روشن اضافه کنید
  • کفش های رنگارنگ بپوشید
  • یک کیف جسورانه همراه داشته باشید
  • جوراب شلواری روشن بپوشید
  • یک کلاه رنگارنگ اضافه کنید
  • رژ لب روشن بزنید
  • گوشواره های بد بو را انتخاب کنید
  • روسری ابریشمی بپوشید
  • ناخن های خود را رنگ کنید

حتی زمانی که لباس شما خنثی‌تر از رنگ است، این اضافات کوچک می‌توانند به لطف قدرت کنتراست تمایز لباس را مشخص کنند.

اکسسوری منحصر به فرد داشته باشید

در صورتی که میتوانید ، به یک اکسسوری منحصر به فرد بچسبید چه گردنبند، یک جفت گوشواره، روسری، عینک آفتابی، هدبند، کمربند یا دستبند. این بدان معنا نیست که نمی توانید چندین اکسسوری را همزمان بپوشید. در عوض، فقط یکی را به ستاره واضح نمایش تبدیل کنید. یک راه عالی برای جبران یک لباس مینیمالیستی، اضافه کردن یک اکسسوری یکپارچه سازی است.