ایده های طراحی ناخن پا می تواند جذاب و سرگرم کننده باشد و بهترین ایده ها را در اینجا پیدا خواهید کرد که تجربه طراحی شما را به سرعت تغییر می دهد. بنابراین، از این ایده های طراحی ناخن لذت ببرید.

ایده های طراحی ناخن پا به راحتی قابل پیگیری و سرگرم کننده است زیرا همه ما در مورد تم مورد علاقه خود خیال پردازی می کنیم. چگونه می توان به طراحی ناخن انگشت پا عالی دست یافت؟

چند طرح فوق العاده ناخن پا را به شما نشان می دهیم

1. طراحی ناخن انگشت پا میکی موس

یکی از در دسترس ترین ایده های طراحی ناخن ، طرح میکی موس است زیرا شما فقط به رنگ ناخن سیاه، قرمز و سفید نیاز خواهید داشت و همه شما برای رسیدن به ظاهر آماده هستید.

ناخن خود را قرمز رنگ کنید و چند نقطه سیاه ایجاد کنید. حالا یک لایه رویی بزنید. این طرح را روی انگشت اشاره تکرار کنید. برای انگشت اشاره، انگشت خود را با رنگ ناخن سفید رنگ کنید، بگذارید خشک شود و حالا با رنگ ناخن مشکی، یک سر میکی موس درست کنید و با روکش کامل کنید. برای انگشت وسط و شست آن را با رنگ مشکی رنگ کنید و خشک کنید و با دو نقطه سفید یک خط قرمز ایجاد کنید.

2. طرح ناخن پا مینی ماوس

باز هم، اگر مبتدی هستید، می توانید بدون زحمت به طراحی ناخن پای مینی موس دست پیدا کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک رنگ ناخن صورتی، سفید، مشکی و یک روکش برای محکم کردن طرح است.

باید یک رنگ ناخن صورتی بزنید و بگذارید خشک شود. حالا نقاط سفید کوچک درست کنید. حالا روی ریز عکسها یک کمان درست کنید و روکش رو بزنید. وای! به نظر می رسد فوق العاده است.

3. طراحی ناخن السا

طراحی ناخن پای السا بسیار هیجان انگیز است و به راحتی قابل پیروی است زیرا به رنگ ناخن سفید با زرق و برق آبی و پوشش بالایی نیاز دارید. بله، رسیدن به آن به همین سادگی است!

رنگ سفید ناخن بزنید و با کمک قلم مو براقیت آبی اضافه کنید و روی آن ضربه بزنید. حالا پس از خشک شدن، یک روکش رویی بمالید، و شما آماده اید که طرح زیبا را از بین ببرید.

4. با استیکرهای هنر ناخن را ایجاد کنید

استیکرهای هنر ناخن یکی از راه‌های دستیابی به طرح‌های عالی ناخن پا است. شما می توانید شخصیت های مختلف را پیدا کنید و آنها را روی رنگ ناخن بمالید. به عنوان مثال، می توانید رنگ ناخن سفید یا مشکی را بزنید و سپس این برچسب ها را به ناخن خود منتقل کنید.

5. طراحی ناخن پا راپونزل

طراحی ناخن پا راپونزل نیز ساده و در عین حال شیک است. شما می توانید با دو رنگ لاک ناخن به این طراحی ناخن دست پیدا کنید. یک لاک ناخن تیره را در نزدیکی کوتیکول ها بزنید و سپس یک لاک روشن ناخن بزنید تا جلوه آمبره داشته باشید. بگذارید خشک شود و برای نتیجه بهتر یک لایه رویی بمالید.

6. ناخن های مصنوعی

ناخن های رنگ شده با دست ناخن های اکریلیک نیز می توانند به شما در دستیابی به طراحی ناخن پا کمک کنند. این ناخن‌های نقاشی شده با دست در تمام تم‌ها به‌ طور گسترده در دسترس هستند و برای ناخن‌های دست یا حتی پا مناسب هستند.

این ناخن ها به راحتی قابل استفاده هستند و با چسبی عرضه می شوند که این ناخن ها را به ناخن های پای شما می چسباند.  این یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای دستیابی به ناخن هایی با طراحی خوب و بدون دردسر است. بهترین بخش این است که این ناخن های مصنوعی هزینه ای برای شما نخواهد داشت. در عوض، ظاهری شیک و شیک به شما می دهد که در تمام طول روز آن را دوست خواهید داشت.

7. چند ایده خلاقانه را ببینید

بسیاری از ایده های طراحی ناخن پای که توسط مبتدیان و حرفه ای ها دنبال می شود. بله،این تنها چند مورد از مجموعه گسترده ای از ایده ها و طرح هایی که برای ناخن های پای شما مناسب است.

جمع بندی

ایده های بی پایانی برای ایده های طراحی ناخن پا وجود دارد. با این حال، ما بهترین و ساده ترین طرح های محبوب را داشتیم که برای مبتدیان یا حرفه ای ها مناسب است. امیدواریم این طرح‌ها را دنبال کنید و با طرح‌ها بازی کنید تا به زیبایی ناخن پای برسید!

خوب، آسمان محدودیتی برای نمایش خلاقیت شما نیست، بنابراین به آزمایش رنگ، طرح‌ها و الگوها ادامه دهید و ایده‌های ناخن پای خود را در سراسر به اشتراک بگذارید! از رنگ ناخن خود لذت ببرید.