تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۲
کد خبر : 5838

موهای چتری‌ پردار مدوسا امسال همه جا خواهند بود

موهای چتری‌ پردار مدوسا امسال همه جا خواهند بود

کیک پالمر در بیو اینستاگرام خود بیان می‌کند که او یک “دیوای هزاره” است. انرژی او هر کسی را بر می انگیزد تا بهترین خود را احساس کند، و استایل او همیشه با یک “G” پر زرق و برق به نظر می رسد. چتری‌های پردار جدید او نمونه‌ای عالی هستند. در 13 جولای، پالمر تعدادی

کیک پالمر در بیو اینستاگرام خود بیان می‌کند که او یک “دیوای هزاره” است. انرژی او هر کسی را بر می انگیزد تا بهترین خود را احساس کند، و استایل او همیشه با یک “G” پر زرق و برق به نظر می رسد. چتری‌های پردار جدید او نمونه‌ای عالی هستند.

در 13 جولای، پالمر تعدادی از عکس‌های خود را منتشر کرد، جایی که او یک لباس تیوپی جین آبی روشن با یک داستر جین همسان پوشیده است. استایلیست او، ست چرنوف، این ظاهر را با اکسسوری های ساده اما شیک، که شامل دو گردنبند چوکر الماس و گوشواره حلقه ای نقره ای بود، ترکیب کرد. پالمر از مانیکور ژله قرمز گیلاسی استفاده کرد تا به تناسب خود رنگ بدهد.

پالمر اخیراً طرفدار چتری الهام گرفته از آلیه بوده است، اما این بار، آرایشگر تامیکا گیبسون، موهای چتری جلویی به او داد. موهای پالمر بلند است و تا حد زیادی به پشت کمر او می‌رسند، و او اکنون برخی از هایلایت‌های مسی دارد که روی موهای مشکی تیره‌اش ظاهر می‌شود. او موهایش را به صورت فرهای مواج دور از صورتشحالت می داد و ترکیبی یکپارچه بین طول موهایش و چتری هایش ایجاد می کرد. چتری‌های او بلند و پرپشت است و چهره‌اش را بدون پنهان کردن کامل ویژگی‌هایش قاب می‌کند و یادآور روند فعلی چتری مدوسا است.

ظاهر [چتری مدوسا] برای کسانی که می‌خواهند فر یا چتری را امتحان کنند، اما در از دست دادن ضخامت بلندی خود مردد هستند، عالی است. “این همچنین یک سبک کم تعهد عالی است، زیرا تارهای ظریف مو را می توان راحت تر از چنگ زدن ضخیم در آن مواقعی که نیاز دارید موهای خود را از روی صورت خود جدا کنید.”

چطور شما هم موهای چتری‌ پردار مدوسا داشته باشید؟

می‌توانید موهایتان را به حالتی نامرتب درآورید و سپس چند تکه از لایه‌های کوتاه‌تر روی صورت خود بکشید. آرایشگر شما می‌تواند طول چتری ایجاد کند که «از کوتاه‌تر در وسط به بلندتر در لبه‌ها، اما باید عمداً باز و بلندتر باشد.”

آرایشگر پالمر کنیا الکسیس این ظاهر را با ایجاد یک پوست ابری نرم و مات به هم گره زد و سپس با رژگونه قرمز رنگی به پوست او اضافه کرد. الکسیس چشم‌های پالمر را با خط مشکی شدید خط‌کشی کرد و سایه‌ای مایل به رنگ کم‌رنگ روی پلک‌های او اضافه کرد. او این روند را با خط لب قهوه‌ای به پایان رساند که با رژ لب برهنه مات ترکیب می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود