تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
کد خبر : 5389

مدل موی چتری منحنی از ترندهای برتر سال 2023

مدل موی چتری منحنی از ترندهای برتر سال 2023

تعداد کمی از مدل‌های مو در تاریخ به اندازه «راشل» معروف هستند، و وقتی صحبت از ترندهای چتری می شود، موهای چتری همیشه محبوب هستند. چتری‌های منحنی ترجیحاً با قسمت میانی صورت پوشیده می‌شوند که طول آن تا خط فک یا کمی بالاتر از آن باشد». آنها به سمت داخل صورت طراحی شده اند تا

تعداد کمی از مدل‌های مو در تاریخ به اندازه «راشل» معروف هستند، و وقتی صحبت از ترندهای چتری می شود، موهای چتری همیشه محبوب هستند.

چتری‌های منحنی ترجیحاً با قسمت میانی صورت پوشیده می‌شوند که طول آن تا خط فک یا کمی بالاتر از آن باشد». آنها به سمت داخل صورت طراحی شده اند تا یک شکل C ایجاد کنند که چشم ها، استخوان گونه و خط فک را برجسته می کند.

موهای چتری های منحنی مطابق با نام خود هستند.همان‌طور که از نامش پیداست، کوتاه‌تر و گردتر در مرکز، خمیده‌تر و کشیده‌تر از هر دو طرف، صورت را قاب می‌کند و استخوان‌های گونه را تکمیل می‌کند.

چرا موهای چتری منحنی ؟

موی چتری در چند سال اخیر در طول های مختلف مد شده است. «جای تعجب نیست که آنها ظاهر داغ جدید دارند. “از نظر فصلی، آنها برای تابستان مناسب هستند. چتری های منحنی بسیار جذاب و همه کاره هستند. هنگامی که موهای خود را پایین می آورید، آنها به اطراف صورت حرکت و فرم می دهند.

چه کسانی بهتر است از موهای چتری استفاده کنند؟

یک مزیت اصلی این است که ظاهر آن در سطح جهانی جذاب است. «چتری‌های منحنی تقریباً برای همه اشکال صورت مناسب است. به دلیل انحنا، شکل C مهم‌ترین ویژگی‌ها از جمله چشم‌ها، استخوان‌های گونه و خط فک را برجسته می‌کند تا یک ظاهر نشاط‌ بخش ایجاد کند.

چگونه می توان بهترین چتری های منحنی را برای خود پیدا کرد

اگر که می‌خواهید چتری‌های منحنی داشته باشید که ساختار استخوان‌های شما را برجسته کند و استخوان‌های گونه‌تان را تقویت کند و چتری‌ها به اندازه‌ای ضخیم باشند که استایل در تمام طول روز شکل بگیرد.

مهم است که آرایشگر شما الهام بخش شما باشد، آنچه را که به دنبال آن هستید و نسبت به طول موها در اطراف خط فک چقدر است، را بداند. «شکل C برای فرم دهی بسیار مهم است.

نحوه مدل دادن به چتری های منحنی

برای حالت دادن به چتری‌های منحنی و فریم‌کردن صورت، از ژل موی آلوئه ورا و اسپری نمک استفاده کنید. استفاده از یک برس گرد، 1.5 اینچی برای ناحیه چتری و یک برس گرد بسیار بزرگتر برای لبه های کناری (بسته به طول لبه های سه یا چهار اینچی) به مشخص شدن موهای اطراف استخوان گونه کمک می کند.

برای حالت دادن، موها را به عقب فشار دهید تا ظاهری رمانتیک داشته باشید. چتری‌های منحنی را ابتدا با باز کردن موها از وسط و سپس خشک کردن موها به داخل صورت با استفاده از یک برس گرد بزرگ انجام دهید.

برچسب ها :

ناموجود