تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
کد خبر : 4463

8 مدل موی کوتاه و چند لایه شیک و جذاب 1402

8 مدل موی کوتاه و چند لایه شیک و جذاب 1402

اگر فکر می کنید که موهای کوتاه و چند لایه مدلی است که همه نمی توانند آن را داشته باشند، دوباره فکر کنید. لایه های کوتاه بدون توجه به نوع مو، بافت، شکل صورت و موارد دیگر می توانند برای همه مناسب باشند. لایه ها بهترین تکنیک برش همه کاره هستند، برای افرادی که موهای

اگر فکر می کنید که موهای کوتاه و چند لایه مدلی است که همه نمی توانند آن را داشته باشند، دوباره فکر کنید. لایه های کوتاه بدون توجه به نوع مو، بافت، شکل صورت و موارد دیگر می توانند برای همه مناسب باشند. لایه ها بهترین تکنیک برش همه کاره هستند، برای افرادی که موهای نازک دارند، سبک ها را تقویت می کند، به موهای صاف اضافه وزن می دهند و حتی به فرهای طبیعی عمق و حجم می بخشند.

آنها می توانند حجم موهای ضخیم را از بین ببرند، برای موهای نازک پرپشتی ایجاد کنند و بسته به ظاهر دلخواه شما، لبه یا تعادل را اضافه کنند. در زیر، 8 مدل موی کوتاه و چند لایه را ببینید که در نهایت به شما الهام می‌دهند یک بار برای همیشه مدل موی خود را درست کنید.

مدل لایه‌های مواج شیک

هایلایت‌های بروند و لایه‌های مواج، یک مدل موی کم‌ خوب میتوانند باشند.

باب چند لایه

بسته به بافت موی شما، یک باب باب می تواند کم هزینه ترین مدلی باشد که می توانید داشته باشید. به زیبایی چند لایه در اینجا نگاه کنید، با موهایی که کمی از مرکز باز شده اند. برای داشتن ظاهری مرطوب مانند این، یک عروسک به اندازه یک سکه از موس فر فرم دهنده را در حالی که خیس است بین موها بکشید و سپس حالت دهید.

مدل مو دراماتیک

البته، رنگ موی سبزه خیره کننده است، اما آیا می توانیم در مورد کوتاهی صحبت کنیم؟ چتری های دراماتیک استایل کوتاه را جذاب می کند.

مدل موی چتری و لایه ای

آرایش زیبا و چتری‌های زیبا به کنار، وسواس زیادی به لایه‌هایی که در بالای مو وجود دارد هست، که به ظاهر موهای شما حجم بیشتری می‌دهد.

لوب لایه‌ای

یک لوب لایه‌ای از کناره‌ها، با تکه‌های جاروب‌شده به‌طور چشمگیری از کناره‌ها با طول‌های مختلف انجام می‌شود.

امواج نرم

این مدل موی مواج نرم و قابل لمس با لایه‌های برای به حداکثر رساندن حجم موهای شما هستند.

شل و خوش استایل

حلقه های موی خود را با طراوت و شادابی نگه دارید (و کمی ارتفاع بیشتری به آن ها بدهید) با یک لایه لایه مانند سبکی که در تصویر بالا مشاهده می کنید ایجاد کنید.

مدل موی باب چتری

وسواس زیادی نسبت به مدل‌های موی باب و چتری وجود دارد، و وقتی از آنها استفاده می‌کنید، ظاهری برنده خواهید داشت.حواستان باشد که چتری‌های کوتاه‌تر نیاز به نگهداری و توجه دارند و هر روز روی صورت شما پخش هستند. “شما می خواهید آنها صورت شما را قاب کنند و ویژگی و زیبای های شما را به نمایش بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود