تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 6389

7 مدل موی بارت تزئین شده با اکسسوری های رنگارنگ زیبا

7 مدل موی بارت تزئین شده با اکسسوری های رنگارنگ زیبا

این روزها، ما به سمت بارت های مو و بسیاری از آنها جذب شده ایم. مطمئناً، می‌توانید مسیر مینیمالیستی را طی کنید و موهای خود را با چند اکسسوری زیبا محکم کنید. اما اگر می‌ خواهید ظاهری داشته باشید، که از همه آن‌ها (در اندازه‌ها، شکل‌ ها و رنگ‌ های مختلف) استفاده کنید. این مدل 

این روزها، ما به سمت بارت های مو و بسیاری از آنها جذب شده ایم. مطمئناً، می‌توانید مسیر مینیمالیستی را طی کنید و موهای خود را با چند اکسسوری زیبا محکم کنید. اما اگر می‌ خواهید ظاهری داشته باشید، که از همه آن‌ها (در اندازه‌ها، شکل‌ ها و رنگ‌ های مختلف) استفاده کنید. این مدل  های بارت را دنبال کنید.

نوارهای قیطانی

برای بازسازی این مدل موها را از وسط جدا کنید و انتهای آن را با کش محکم کنید و در انتها چند اینچ رها کنید. سپس، برای زیبایی مفرح، آن‌ها را در امتداد خط موی خود سنجاق کنید.

نوارهای تک رنگ

بارت های مورد علاقه خود را بردارید (همه در یک رنگ) و آنها را در امتداد خط موی خود، سه تا در هر طرف سنجاق بزنید. آنها را با فاصله حدود نیم اینچ از هم قرار دهید و در جای خود بچسبانید.

بارت های پر جنب و جوش

این مدل های پررنگ برای هر نوع یا رنگ مویی عالی به نظر می رسند. با قرار دادن موها در یک گره نامرتب در وسط سر شروع کنید، سپس کناره‌ها و قسمت‌های رها شده را با نوارهای روشن در کنار موهایتان محکم کنید.

بارت های رنگین کمان

تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهای خود را در یک موی بافته و محکم قرار دهید و آن را با انبوهی از نوارهای رنگارنگ به ترتیب رنگ در کنار خط مو محکم کنید.

بارت های متضاد

برای بازسازی، تنها چیزی که نیاز دارید، نوارهایی در اشکال و رنگ های مختلف است. آنها را در یک طرف موهایتان به ترتیب نامتناسب سنجاق کنید.

پارتی بارت

نها کاری که باید انجام دهید این است که نیمه بالایی موهای خود را بگیرید (مثل اینکه برای یک لحظه نیمه بالا و نیمه پایین می روید) و گیره های خود را در جای خود سنجاق کنید.

بارت دم اسبی

برای این ظاهر، دم اسبی حبابی خود را با نوارها و گیره‌هایی که روی تاج سر سنجاق شده و در طول کل دم اسبی به پایین بکشید.

برچسب ها :

ناموجود