تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 4189

7 ایده طراحی ناخن صورتی خاص ویژه تابستان 1402

7 ایده طراحی ناخن صورتی خاص ویژه تابستان 1402

طراحی ناخن به رنگ صورتی هنوز ایده جالب و جذابی است و با پیش بینی فیلم باربی آینده قوت بیشتری میگیرد. البته، صورتی تند کلاسیک برای هر آرایش یا لباس زیبایی که از باربی الهام گرفته شده است، گزینه مناسبی است، اما زمانی که به رنگ صورتی فکر می کنید، فضای زیادی برای خلاقیت و

طراحی ناخن به رنگ صورتی هنوز ایده جالب و جذابی است و با پیش بینی فیلم باربی آینده قوت بیشتری میگیرد. البته، صورتی تند کلاسیک برای هر آرایش یا لباس زیبایی که از باربی الهام گرفته شده است، گزینه مناسبی است، اما زمانی که به رنگ صورتی فکر می کنید، فضای زیادی برای خلاقیت و تفسیر وجود دارد.

وقتی به ناخن های الهام گرفته شده از باربی فکر می کنیم، احتمالات بی حد و حصر است. با این حال، اخیراً چشم‌مان به طرح‌هایی بوده است که سایه‌های صورتی را با ظاهر انتزاعی ترکیب می‌کنند. پیشاپیش، ایده‌های مختلفی برای ناخن‌های صورتی پیدا کنید که می‌خواهید در تمام تابستان، از آن لذت ببرید.

1- طراحی ناخن صورتی و نارنجی

ترکیب رنگ صورتی و نارنجی یک طراحی ناخن کلاسیک است. در اینجا، صورتی های روشن، متوسط و تند همراه با سایه های نارنجی همراه شده است.

2. صورتی و سبز گزینه ای ایده آل

از ترکیب رنگ دیگری که هرگز نا امید نمی شوید؟ صورتی و سبز است . اگر به ایده ناخن های مربعی بلند برای نشان دادن طرح خود علاقه دارید، به کیت اکستنشن ناخن فکر کنید. همه چیزهایی را که برای بلند کردن ناخن‌هایتان به آن نیاز دارید مهیا کنید.

3. ناخن صورتی و قرمز

صورتی و قرمز دست به دست هم می دهند و نه فقط در روز ولنتاین. اگر نمی خواهید طراحی شما خیلی خاص به نظر برسد، همیشه می توانید ترکیب ها را بدون نوک ظاهر قلبی انتخاب کنید.

4. صورتی زنده

این ظاهر یکپارچه سازی با همه رنگهای باربی درخشان مالیبو را که دوست داریم در خود جای داده است. تنها آرزوی ما؟ یک سبک مشابه و شیک برای کپی کردن آن است.

5. ترکیب ارغوانی

ترند ناخن های ترکیبی صورتی را دوست دارید اما رنگ های خاموش تر را ترجیح می دهید؟ رنگ های صورتی تند را به نفع ارغوانی حذف کنید.

6. طراحی ناخن صورتی و سفید

ترکیب صورتی با سفید به جای دیگر رنگ های روشن جذابیت ملایم تری به این روند می بخشد. یک پایه بدون لاک همچنین به کاهش زمان شما در برای وقت گذاشتن برای طراحی ناخن کمک میکند.

7. طراحی ناخن صورتی مرواریدی

راه دیگر برای نزدیک شدن به ترکیب صورتی و سفید برای طراحی ناخن ، انتخاب لاک رنگین کمانی است. یا، برای اینکه کار را برای خود آسان کنید، فقط می‌توانید ژل‌های مناسب را بخرید، چیزی که هنرمندان طراحی ناخن در اینجا از آن استفاده کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود