مانیکور جدید بهاره شما چیست؟ فرا رسیدن بهار چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد؟ هیچ زمانی بهتر از بهار وجود ندارد تا به ناخن های زیبا و دلپذیر بروید. این برای تزیین ناخن‌هایتان با چیزی جذاب، نرم و حسی مانند صورتی، ملایم، پاستلی یا رنگ‌های خنثی ایده‌آل است.

امسال، ناخن های شیک بهاری شامل بسیاری از کلاسیک های قدیمی است و گزینه های مختلفی برای تزئین ناخن ارائه می دهد. این فقط به پوشش آنها نیست بلکه شکل و طول آنها نیز مربوط می شود. بنابراین، شما باید از ایده های مدرن ناخن بهاری آگاه باشید با در ترندهای جدید ناخن به خوبی آشنا شوید.

برترین ایده های برای طراحی ناخن بهاری شیک و دلربا

فرانسوی دیزی

چه چیزی می تواند بهاری تر از گل های مرواریدی باشد که روی لاک ناخن شما زده می شود؟ شکوفه ها در هر نوک متمایز هستند، اما الگوی آن نیز محدود به مرزهای هر ناخن است تا بهاری بی دردسر باشد. این طراحی از ناخن هایی که ظاهر طبیعی دارند با نوک های دیزی برای هر موقعیتی نیز ایده آل است.

میخ اکریلیک مرمری

هنر ناخن مرمر ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما اگر تجهیزات مناسبی داشته باشید، طراحی ناخن بهاری آسان است. اگر دو رنگ انتخابی خود داشته باشید، یک ابزار نقطه چین و کمی صبر داشته باشید، به شما کمک می کند. این سبک با رنگی عمیق تر و پاستلی بازیگوش برای بهار فوق العاده است!

هیچ زمانی بهتر از بهار برای استفاده از یک سبک مانیکور غیر معمول دوست داشتنی وجود ندارد. این لحظه ایده آل برای تزئین انگشتان خود با چیزی جذاب، ظریف و رمانتیک است، مانند رنگ های پاستلی، ملایم، خنثی یا صورتی.

ناخن آمبره

پاستل ها معمولاً انتخاب خوبی برای فصل بهار هستند، اما چیزی فوق العاده نشاط آور و تازه در رنگ اسطوخودوس وجود دارد. روش آمبره نوک فرانسوی برای ترکیب این رنگ زیبا ایده آل است. بازی با شیب های رنگی یک تکنیک عالی برای ایجاد ناخن های زیبا بدون توجه به فصل است، حداقل تا زمانی که ناخن های آمبره غیر مد شوند.

با این حال، آنها این کار را به زودی انجام نخواهند داد، بنابراین ممکن است همه ما از زیبایی انتقال رنگ های بدیع لذت ببریم. رنگ‌های پاستلی گزینه‌ای طبیعی برای فصل بهار هستند، اما می‌توانید با اجازه دادن به هر ناخن به رنگی متمایز، آن را بیشتر کنید. در میان طرح‌های ناخن زیبای آمبره، آبی کم‌رنگ نیز منبع الهام دیگری است.

مانیکور فرانسوی کلاسیک

یک مانیکور فرانسوی کلاسیک ممکن است کسل کننده به نظر برسد، اما نه با مدل های جدید ناخن موجود در بهار امسال. خطوط مواج، پرداخت های متضاد، طرح های غیر معمول، درخشندگی براق و پیچش های تیره از جمله ویژگی های نکات کلاسیک فرانسوی است. شکل مینیاتوری مانیکور فرانسوی همچنان وجود دارد، همانطور که آزمایش با رنگ ها و زرق و برق های مختلف وجود دارد. حتی می توانید رنگ ها را روی نوک ها تغییر دهید یا یک خط آینه ای در امتداد کوتیکول اضافه کنید. مانیکور فرانسوی زرق و برق دار این بهار را فراموش نکنید!

ناخن رنگارنگ

پوشیدن رنگ های رنگین کمانی روشن می تواند به شما کمک کند تا با روزهای تلخ خداحافظی کنید! لازم نیست روی هر انگشت یک رنگین کمان نقاشی کنید. ناخن های رنگارنگ نوک فرانسوی کافی است. با این حال، اگر می خواهید به جای استفاده از قلم مو، طیف رنگی کامل را بدست آورید، ناخن های رنگین کمانی آمبره را در نظر بگیرید که ممکن است نئون یا پاستلی، براق یا مات باشند.

ناخن درخشان

اگر دوست دارید ناخن هایتان درخشان، جذاب و ظریف باشد، این طرح عالی است. تقریباً تمام وسایل بهاری شما با زرق و برق عالی به نظر می رسند. شما این امکان را دارید که ناخن ها را با هم ترکیب کنید یا روی همه آنها یک گلم سراسری داشته باشید.

ناخن های درخشان فصل گذشته هستند زیرا طرح های مانیکور پر زرق و برق مکمل تغییر فصل زمستان به بهار است. چه ناخن‌های براق و بلندی باشد که با لاک مغناطیسی پوشانده شده‌اند تا ظاهری مخملی فوق‌العاده ایجاد کنند، چه لکه‌هایی از درخشندگی که برای استفاده از ناخن‌های کوتاه درخشان روی ناخن‌ها اعمال می‌شود، تضمین می‌شود که مانیکور توجه زیادی را به خود جلب کند.

طرح گل

ناخن های گلدار بهترین راه برای استقبال از فصل بهار هستند. حتی اگر هوای گرم دیرتر از حد انتظار برسد، گل های خیره کننده و رنگ های بهاری هیچ گاه نمی توانند درون قلب شما را گرم کنند و چشمان دیگران را راضی کنند. و در اینجا چند ایده برای طراحی ناخن بعدی شما وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید غنچه‌های رز کوچک را با لاک نعناع یا پایه پاستلی دیگر با گل‌های ظریف مخلوط کنید.

ناخن برهنه

از آنجایی که لاک های شفاف بر روی هر شکل و طول ناخنی زیبا به نظر می رسند، ناخن های برهنه مورد علاقه خانم ها هستند. راز این سبک ترکیبی از ناخن های تمیز و رنگ مناسب متناسب با رنگ پوست شما است. خوشبختانه، رنگ ناخن‌های خنثی 2022 از صورتی تا لاته متغیر است و هر زمان که از درخشش خسته شدید، می‌توان کت‌های براق را با ناخن‌های مات برهنه جایگزین کرد. و البته، همیشه می‌توانید نقطه‌های سفید شیری، نوارهای براق یا برچسب‌های جذاب را به طرح‌های مانیکور برهنه‌تان اضافه کنید تا جذاب‌تر شوند.

طراحی ناخن برجسته

وقتی صحبت از تنوع به میان می‌آید، نمی‌توانیم با طراحی ناخن‌های برجسته اشتباه کنیم، زیرا این طرح‌ها به ما اجازه می‌دهند بدون نیاز به عرق کردن روی تمام انگشتانمان، مانیکور ایجاد کنیم. فقط یک بدلیجات بزرگ یا گل یا مروارید ریز را به یک یا دو ناخن اضافه کنید تا بیانیه ای داشته باشید. کشیدن ناخن براق، مسلماً ساده‌ترین تکنیک برای ارتقاء مانیکور است، زیرا مکمل هر طرحی است.

ناخن بهاری مینیمالیست

آیا یک نسخه بهبود یافته از مانیکور فرانسوی استاندارد می خواهید؟ ما یکی را در ذهن داریم! این بار، یک نکته کامل نیست، اما نیمی از آن آراسته شده است. بدون شک چنین ایده ناخن بهاری قابل تحسین است! این طرح ناهموار و مواج کاملاً مد روز است و می‌توان آن را در هر رنگی و متناسب با هر ظاهری انجام داد. هر رنگ لاکی بر روی ناخن های خالی یک زیبایی شناسی کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد.