مدل موی جدید باب یک انفجار است در عرصه مد و فشن. مدل موی چتری همیشه همان چیزی بوده است که وقتی می‌خواهیم موها را تغییر دهیم، می‌خواهیم، اما به لطف ستارگانی مانند هیلی بیبر، کورتنی کارداشیان بارکر و حتی مگان فاکس، باب‌های کوتاه‌تر اکنون بهترین هستند. برش وسوسه انگیزی که در آخرین فرد مشهوری که به قلمرو موهای کوتاه باب حرکت کرده است، کارا دلوین است که به تازگی یک باب جدید را معرفی کرده است.

ریاونا کاپری، آرایشگر کارا دلوین ، عکسی از این ستاره منتشر کرد که یک کتانی قرمز گیلاسی روی یک تاپ یقه اسکوپ مشکی پوشیده بود. کارا دلوین با تطبیق سایه چشم اسموکی قرمز پر جنب و جوش و لباس خود، از حالات درخشان بهاری خبر داد و لوازم جانبی ملایمی را با گردنبند آویز نقره ای به شکل شبح، به اضافه یک زنجیر طلایی به استایل خود اضافه کرد.

اگرچه لباس او برای جذب همه کافی است، ولی مدل موی باب جدیدکارا دلوین قطعاً توجهات را به خود جلب کرده است. دلوین به خاطر پوشیدن موهای ژولیده‌اش با «امواج نازک مستقل» مشهور است، اما کاپری به او مدل بابی داد که دقیقاً بالای شانه‌هایش ختم می‌شود و قسمت کناری کمی دارد. اگرچه لایه‌های بریده‌ای وجود ندارد که بتواند به راحتی این برش را به کفال تبدیل کند، کاپری لایه‌هایی برای کادربندی صورت اضافه کرده و انتهای پر را برای احساس سبک‌تر ایجاد کرده است.

این باب ساحلی شبیه “باب صاف” است، اما در جایی که باب صاف ظاهراً هیچ قافیه یا دلیلی برای خم شدن و امواج خود ندارد، باب کارا دلوین دارای امواج ساحلی منسجم تری است. با این حال، تفاوت اصلی بین این دو ظاهر به سادگی طراحی شده است.

اگر موهای ظریف‌تری با بافت صفر یا خیلی کم دارید، می‌خواهید لایه‌های بلندتری اضافه کنید تا بدون از بین بردن وزن مورد نیاز شما را مرتفع کند. و یا اگر موهای متوسط تا ضخیم با بافت کم یا متوسط دارید، می خواهید “لایه های نامرئی” بیشتری ایجاد و اضافه کنید.

پس از میخ زدن برش مورد نظر خود، می توانید از یک اتو فر کننده سه لوله برای چین دادن موها برای حالت پری دریایی استفاده کنید. و اگر حالت دادن گرما به موهایتان خوشایند نیست، همیشه می‌توانید با یک اسپری نمک دریا بافتی ساحلی به موهایتان اضافه کنید.