به دنبال آن هستید که با افزایش دما، رنگ موهای خود را تازه کنید؟ اما این فقط موهای روشن نیستند که می توانند از داغ ترین ترندهای رنگ مو تابستان امسال استفاده کنند. همچنین سبزه براق، هلوی تند نیز وجود دارد که می توان به چند مورد اشاره کرد. استایلیست‌های حرفه‌ای در مورد ترندهایی که تابستان امسال در همه جا وجود خواهند داشت صحبت می کند.

ترندهای رنگ مو در تابستان امسال چه خواهد بود

بلوند اسطوخودوس


هنوز هم بلوندهای اسطوخودوس را خواهیم دید، اما برای جالب‌تر کردن آنها، می‌توانید آنها را با رنگ‌های بسیار ملایم لعاب دهید، مانند این بلوند خاکستری خنک که با براقی نیمه دائمی بنفش و شفاف لعاب داده شده است.

بلوند ریشه دار

بسیاری از موهای بور ریشه‌دارتر می‌شوند و در اطراف صورت صورت ظاهر میشوند. معمولاً جلوی صورت جایی است که آنها می خواهند درخشان ترین باشند. و این یک راه خوب برای روشن کردن موها هر شش هفته و داشتن رشدی نرم و بدون درز است. این برای یک بلوند کم هزینه است.

موی مرمری

نشانه های ستاره بسیار تاثیر می گذارند، پس چرا رنگ موهای شما هم تاثیرگذار نیست؟ افراد مشهوری مانند بیلی آیلیش و مایلی سایرس مسئول جرقه زدن این ظاهر هستند که “موی مرمری” نیز نامیده می شود. روند همه چیز در مورد ترکیب رنگ‌ها است، چه دو سایه متضاد یا ترکیب رنگ‌های مکمل یا بازی با رنگ‌های چند رنگ. این رنگ به شما کمک می کند تا شخصیت روشن خود را از طریق موهایتان نشان دهید.

بالایاژ

این روند ظاهری باکلاس، نرم، بدون درز و طبیعی تر است و جوانی را به شما باز می گرداند. این یک راه خوب برای حفظ موهای بلوند است، اما فقط باید کمی نرمی به آنها اضافه شود.

بلوند باربی

این بیشتر یک بلوند کمی طلایی است، نه یک بلوند یخی. «به رنگ داخل پوست موز فکر کنید. این سایه مورد نظر است. کلید پذیرش این روند: همان عمق بلوند روشن را در سراسر ریشه، طول و انتهای موهای خود حفظ کنید. این باید از ریشه تا انتها یک نگاه محکم باشد.»