تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 5472

8 ایده طراحی ناخن جدید و شیک برای تابستان 2023

8 ایده طراحی ناخن جدید و شیک برای تابستان 2023

یه جورایی اینجاییم، وسط تابستون دمتون گرم. یکی از راه‌های شاد بودن در این فصل، استفاده از هنر طراحی ناخن تابستانی است. در حالی که نئون‌ها و براق‌ها در تمام تابستان رایج هستند، در ماه ژوئیه، سایه‌های روشن قرمز، سفید و آبی حکمفرماست. اساساً، نوستالژی‌هایی که همه ما بیش از حد آماده هستیم تا در

یه جورایی اینجاییم، وسط تابستون دمتون گرم. یکی از راه‌های شاد بودن در این فصل، استفاده از هنر طراحی ناخن تابستانی است. در حالی که نئون‌ها و براق‌ها در تمام تابستان رایج هستند، در ماه ژوئیه، سایه‌های روشن قرمز، سفید و آبی حکمفرماست. اساساً، نوستالژی‌هایی که همه ما بیش از حد آماده هستیم تا در آن ذوب شویم. اگر با ما هستید، به دنبال ایده های طراحی ناخن برای تابستان پس با هم مرور میکنیم.

ایده های داغ و جذاب طراحی ناخن تابستانی

ناخن های ناهماهنگ

راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید ناخن‌های قرمز، سفید و آبی داشته باشید. در اینجا، ببینید که چگونه لهجه‌های کروک، گل‌ها، میوه‌ها و ستاره‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا ایده‌ای مد روز را ایجاد کنند.

ناخن های صورتی باربی مات شیمر

صورتی ممکن است سنتی ترین رنگ جولای نباشد، اما با توجه به اینکه فیلم باربی در این ماه اکران می شود، می توان گفت که پوشیدن آن ضروری است. به علاوه، این اجرای مات براق چقدر زیبا است؟

مه تابستان

به یاد داشته باشید: در جولای امسال نیازی نیست که ظاهر ناخن های قرمز، سفید و آبی را نشان دهید. برای داشتن فضایی به همان اندازه تابستانی، موقعیت هلویی امبره را در نظر بگیرید، که ما آن را شیک‌ترین مانوی مه‌آلود تابستانی می‌نامیم.

تابستان روشن

اگر در هنر ناخن عالی نیستید، بدانید که می‌توانید به تنهایی با رنگ‌های یکدست، یک ظاهر ناخن زیبا در ماه جولای ایجاد کنید. با کرم، آبی کودک، قرمز، صورتی، و زرد، شما یک پالت روشن و الهام گرفته و ماسب دارید که تابستان را فریاد میزند.

هاله نارنجی

ناخن‌های هاله نارنجی رنگ تداعی کننده سوزان‌ترین روزهای تابستان است.

پای گیلاس

این ناخن‌های آبی براق و درخشان و یک تکه پای گیلاس. برای بازسازی ظاهر، به ژل و لاک در سایه آبی بل نیاز دارید.

ناخن امبره صورتی و قرمز

ترکیب دو تا از داغ‌ ترین سایه‌های ماه قرمز اسپریتز و صورتی باربی این ناخن‌های آمبره بسیار زیبا هستند.

ناخن ناهماهنگ آبی

شما می توانید یک مانیکور مناسب داشته باشید. در عوض، از رنگ‌های آبی نامتناسب را انتخاب کنید.

برچسب ها :

ناموجود