جنیفر لوپز همیشه می‌ دانست چگونه با استایل خود فرمان دهد. از دهه 90، او فرش های قرمز را با ظاهری فراموش نشدنی مد و زیبایی آراسته است.

مخصوصاً مانیکورهای لوپز بیش از اندازه چشم ها را به خود جلب کرده است که قابل شمارش نیست. مانی های مسحورکننده او اثر هنرمند قدیمی ناخن او تام باچیک است (که همچنین با افراد مشهوری مانند آن هاتاوی و نیکولا پلتز بکهام کار می کند). آنها با هم برای هر موقعیتی، از سوپر باول گرفته تا عروسی او با بن افلک، ظاهری ایجاد کرده اند.

بهترین مانیکور های جینیفر لوپز

1. ناخن های براق لب الماس

لوپز برای جوایز گرمی 2023 مانیکور تازه و مینیمال را انتخاب کرد. باچیک ابتدا برای اینکه به مانییکور مینیمال حالتی درخشان بدهد، یک ردیف الماس ریز را با دقت در مرکز هر ناخن قرار داد.

2. ناخن کریستالی

البته که این یک مانیکور فوق العاده است. هر کدام از این سنگ ها به گونه ای روی ناخن های لوپز زده شد که شبیه شیشه های شکسته شده بود.

3. ناخن قطره ای الماس

باچیک این ست جواهری را «مانیکور قطره ای الماس» می نامد. او این ظاهر پر زرق و برق را زنده کند.

4. ناخن های براق طلایی

ناخن های براق همیشه یک انتخاب عالی هستند. باچیک از لاک ژل رنگ در نوار طلایی استفاده کرد تا به رنگی بسیار طلایی دست یابد.

5. ناخن ژله ای

باچیک ناخن های لوپز را با ژل رنگی دریایی به، رنگ بژ شفاف و ملایم رنگ کرد.

6. ناخن طلایی و سفید

باچیک یک مانیکور سفید و طلایی خیره کننده برای جنیفر طراحی کرد. او ناخن‌های رکابی شکل او را با جواهرات طلا تزئین کرد. روی هر انگشت وسط، او حروف طلایی شیک “J Lo” را به کار برد.

7. ناخن پیچشی فرانسوی

باچیک برای اولین نمایش مستند خود در نتفلیکس، نیمه وقت، یک مانیکور فرانسوی با پیچ و تاب به لوپز داد. برای شروع، او اکستنشن های ژل مخفی را با یک کت پایه ملایم هلویی رنگ کرد. باچیک با رنگ آمیزی خطوط سفید انتزاعی و افزودن گل های سه بعدی، به هر ناخن یک طراوت تازه بخشید.