یک میم خاص از دوآ لیپا قلب او را شکست. در یک داستان روی جلد جدید برای رولینگ استون، این ستاره پاپ 28 ساله درباره اینکه میم «برو دختر » صحبت کرد. و تصاویر خیره کننده ای از دوآ لیپا روی جلد جدید مجله رولینگ استون منتشر شد که می توانید در ادامه آنها را ببینید.

این میم که در حوالی سال 2018 پس از اینکه شخصی آن را به عنوان نظر روی ویدیویی از لیپا، کامنت گذاشت، ظاهر شد، بیش از یک بار در این مصاحبه به بحث تبدیل شد.

من این را واقعاً آزاردهنده دیدم، و آن را واقعاً دردناک دیدم، زیرا می‌گفتم، بالاخره کاری را انجام می‌ دهم که دوست دارم انجام دهم. لیپا اضافه کرد: نه تنها این، بلکه در سراسر جهان پرتاب شدم.

او همچنین خاطرنشان کرد که گرفتار شدن در موارد منفی رسانه های اجتماعی آسان است.

لیپا گفت: «همیشه خیلی آسان است که در رسانه های اجتماعی گرفتار یک مارپیچ منفی یا افراد بدجنس شوید و به شما بگویند که در مورد شما چه فکری می کنند بدون اینکه اصلاً شما را بشناسند.

در جای دیگری از گفتگو، او در مورد دریافت نظرات در مورد تعطیلات ظاهراً مکرر خود پس از پایان تور Future Nostalgia در نوامبر 2022 صحبت کرد.

لیپا به این نشریه گفت: “من فکر می کنم مردم به سرعت فراموش می کنند.” من تا پایان دسامبر در تور بودم. احساس می کردم زمان زیادی را با خانواده و دوستانم از دست داده ام. این نشان می دهد که دامنه توجه ما چقدر کوتاه است، به همین دلیل است که موسیقی بسیار سریع تر منتشر می شود.