نیکولا پلتز بکهام برای یک شب عاشقانه در کنار همسرش بروکلین بکهام در پاریس لباس خاص می پوشد! روز یکشنبه، نیکولا، در حالی که پس از شرکت در نمایش مد موگلر در روز یکشنبه، برای یک قرار شام با همسرش بروکلین بکهام در رویال مونسو در پاریس بیرون می رفت، با لباس خاص به تصویر کشیده شد.

نیکولا برای بیرون رفتن خاص، یک تاپ و شلوار مشکی و یک کت خزدار صورتی به تن کرد. این هنر پیشه موهای خود را به صورت نیمه بلند پوشیده بود و همچنین یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی به پا کرده بود.

در همین حال، بروکلین که روز دوشنبه تولد 25 سالگی خود را جشن گرفت با یک پیراهن سفید همراه با شلوار خاکستری تیره و کتانی مشکی هوشمند به نظر می رسید.

روز دوشنبه، نیکولا در یک پست اینستاگرامی به مناسبت تولد همسرش به او ادای احترام کرد.

در شرح عکس نوشت: “ستاره خوش آمدید به چیپندیلز «تولدت مبارک امیدوارم به همه آرزوهایت برسی، خیلی دوستت دارم”

نیکولا افزود: «تو زیباترین قلب را داری و من خیلی خوش شانس هستم که تو را مال خودم صدا می کنم. او در کنار پیامش، عکس‌ هایی از او و بروکلین منتشر کرد که در یک شب اخیر با هم با عشق به یکدیگر نگاه می‌ کردند، در حالی که در خیابانی بارانی دست به دست می‌ رفتند.

ادای احترام نیکولا به بروکلین، که در آوریل 2022 با او ازدواج کرد، پس از به اشتراک گذاشتن رویای خود در ماه گذشته برای تشکیل خانواده با هم انجام می شود. این بازیگر و مدل در مصاحبه با نایلون گفت: “من عاشق این هستم که او واقعاً می خواهد پدر شود.”

بروکلین این جوان 25 ساله در خانواده ای بزرگ به عنوان بزرگ ترین فرزند شامل چهار خواهر و برادر در کنار برادران رومئو 21 ساله و کروز 19 ساله و خواهر کوچکتر هارپر سون 12 ساله بزرگ شد. پلتز همچنین خانواده بزرگی دارد که کوچکترین عضو خانواده از هشت نفر است.