آنانت آمبانی، پسر میلیاردر هندی موکش آمبانی، عروسی آینده خود را جشن می گیرد. آمبانی در ماه جولای با تاجر رادیکا ازدواج خواهد کرد و در آخر هفته گذشته در شهر جامناگر در کنار برخی از ثروتمندترین و با نفوذ ترین افراد جهان جشن گرفت.

در جشن عروسی مدیران فناوری مانند مارک زاکربرگ و بیل گیتس که قبلاً با Reliance Industries که یک شرکت متعلق به آمبانی است کار کرده بودند، شرکت کردند. این شرکت با انواع صنایع، از نفت گرفته تا مخابرات، ارتباط دارد و در ساختن دارایی خالص آمبانی که در حال حاضر 117.8 میلیارد دلار است، نقش اساسی داشته است.

چهره‌ های فرهنگی مانند ایوانکا ترامپ، ریحانا، که به عنوان اجرا کننده موسیفی نیز فعالیت می‌ کرد و بسیاری دیگر در این مراسم حضور داشتند. به خواندن ادامه دهید تا تعدادی از مهمانان این مهمانی را در زیر ببینید:

بیل گیتس، آنانت و موکش آمبانی

بیل گیتس در این مهمانی حضور داشت. شرکت او، مایکروسافت، همکاری هایی با صنایع Reliance Ambani دارد.

مارک زاکربرگ، آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت

مارک زاکربرگ با این زوج نامزد عکس گرفت. شرکت زاکربرگ، فیسبوک، در سال 2020 در Jio Platforms Limited سرمایه گذاری کرد. این شرکت متعلق به صنایع Reliance است.

ریحانا

ریحانا و دیوید بلین از هنرمندان این جشن بودند. او روز جمعه با یک ست 90 دقیقه ای اجرا کرد. عکس او را با آنانت و مادرش نیتا نشان می دهد.

مارک زاکربرگ و پریسیلا چان

زاکربرگ و همسرش پریسیلا چان در این مراسم مشکی پوشیدند. این دو در لباس های سفارشی که از پارچه های مشکی و جزئیات طلایی ساخته شده بودند، زیبا به نظر می رسیدند.

ایوانکا ترامپ و خانواده اش

ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر فرزند ارشدشان آرابلا را همراهی می کردند. در حالی که کوشنر رنگ مشکی را انتخاب کرد، ایوانکا یک لباس نقره‌ای و زرد به تن داشت و آرابلا لباس آبی به تن داشت.