یک فکت وجود دارد که باعث می‌ شود هر کاری که دوآ لیپا انجام می‌ دهد بدون دردسر به نظر برسد. چه او موهایش را به رنگ قرمز در آورد تا یک دوره موسیقی جدید را راه‌ اندازی کند، چه روی فرش قرمز گلدن گلوب با ناخن‌ های موکای گیلاسی و سر تا پا شیاپارلی راه برود یا سایه چشم کرومی را در مراسم گرمی امتحان کند، هر کاری که انجام می‌ دهد به نظر می‌ رسد. مثل اینکه باید در تمام طول این مدت وجود داشته باشد درست مثل آخرین مانیکور متالیک او.

در اول مارس، سوپر استار پاپ بریتانیایی یک تعداد عکس اینستاگرامی منتشر کرد و در توضیح آن گفت: «در تمرینات BRITS بودم»، بنابر این هیچ محتوای جدیدی برای پست کردن نداشت. او در عوض چه داشت؟ حدس بزنید، شامل نگاهی نزدیک به چیزی است که آن را مانیکور پری دریایی او می نامیم.

ظاهر ناخن کرومی همانطور که تا به حال روند حاکم در سال 2024 بوده است، دوآ لیپا ناخن های مربعی کوتاه را برای مانیکور پری دریایی خود انتخاب کرد. در رنگی مشابه با النگو نقره ای که او آن را با آن جفت کرد، هر یک از ناخن های تیز با رنگ خاکستری متالیک درخشان مطابقت داشت. با این حال، متفاوت از روکش‌ های کرومی که در سال 2023 به نوک انگشتان ها رسید، این روکش مرطوب و نیمه شفافی داشت که تمام حال و هوای پری دریایی را به آن می‌ داد.

رنگ آبی مایل به خاکستری رنگ پودر کروم نقره ای مانع از دیده شدن بیشتر ناخن های طبیعی او شد. تقریباً حال و هوای فلس های درخشان پری دریایی می دهد.

اگرچه ممکن است بازسازی کامل ناخن های پری دریایی او در خانه سخت باشد، زیرا پودر کروم یک محصول حرفه ای است، یک راه وجود دارد که می توانید به ظاهر جذاب ناخن او نزدیک شوید.

ابتدا، مانند هر ظاهر ناخن، لاک باقی مانده را با پاک کننده پاک کنید. سپس، ناخن‌ های خود را به شکل مربع کوتاه کرده و سوهان بزنید. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

پس از آماده شدن ناخن‌ ها، می‌ توانید پایه را به‌ عنوان یک لایه پایه شفاف رها کنید یا با رنگی روشن، شفاف و هماهنگ آماده کنید.سپس، تمام آن را با تاپ کت مورد علاقه خود بپوشانید و با سوپر استار هماهنگ خواهید شد.