همه می خواهند در پایان ماه های گرم ایده رنگ موی شیک برای شروع پاییز داشته باشند. پس از همه، رسیدن به آن ظاهر موی عالی کار زیادی می خواهد. خوشبختانه، یک رنگ موی پاییزی وجود دارد که از حفظ رشته های روشن تر در فصول سرد پشتیبانی می کند: وانیلی.

رنگ موی وانیلی چیست؟

رنگ موی وانیلی یک بلوند خاکستری است که با رنگ های سبزه و ریشه های تیره ترکیب شده است. این رنگ بلوند پر جنب و جوش، نسبت به هایلایت‌ های روشن‌ تری که در ماه‌ های گرم‌ تر بیشتر می‌ بینیم، خنک‌ تر است.

ترکیب وانیلی را می‌ توان به دقت تنظیم کرد تا با رنگ پوست شما هماهنگ شود و تعادلی ایجاد کند که هم رنگ چهره و هم رنگ چشم شما را برجسته کند.

چگونه به رنگ مو وانیلی دست پیدا کنیم؟

بهترین روش برای دستیابی به موهای وانیلی، تکنیک هایلایت بالیاژ است و به دنبال آن رنگ های وانیلی سردتر رنگ آمیزی می شود. با توجه به تکنیک بالیاژ مورد نیاز برای این ظاهر، کمک گرفتن از یک آرایشگر حرفه ای ضروری است.

هر نوع مو، رنگ یا بافتی می تواند به سایه وانیلی دست یابد، اما چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. هنگام در نظر گرفتن این روند رنگ، به خاطر داشته باشید که داشتن رنگ موی بلوند از قبل، دستیابی به سایه دلخواه را آسان‌ تر می‌ کند. موهای بلوند طبیعی تیره یا متوسط ​​نیز می تواند به عنوان یک نقطه شروع عالی برای این روند باشد. اگر می‌ خواهید با هایلایت‌ های بلوند روشن‌ تر شروع کنید، پایه اصلی باید کمرنگ و تیره شود.

نحوه حفظ و حالت دادن به رنگ مو وانیلی

بهترین راه برای حفظ این رنگ این است که هر شش هفته یکبار تونینگ را انجام دهید تا رشته‌ها براق و رنگ‌ های غنی باقی بمانند. استفاده از محصولات مناسب در خانه نیز به حفظ و حفظ رنگ دلخواه شما کمک زیادی می کند. هیدراته نگه داشتن رشته ها و محافظت از ابزارهای داغ یا اشعه ماوراء بنفش نیز از تلاش های نگهداری شما پشتیبانی می کند.

در نهایت، رنگ موی وانیلی همه کاره است، نگهداری آن آسان است و به خوبی روی انواع و بافت‌ های مو کار می‌ کند. همه اینها در عین حال یک سایه انتقالی مخصوصاً بدون دردسر برای بلوند شدن در فصل پاییز است.