اگر یک رتبه بندی از گزینه های محبوب رنگ مو وجود داشت، موهای قهوه ای با هایلایت های بلوند در صدر جدول قرار می گرفتند. تیفانی ریچاردز، استاد رنگ‌شناس، توضیح می‌دهد: «بروند اساساً تعادل کاملی از بلوند و سبزه است و ترکیبی عالی از رنگ‌ها را ایجاد می‌کند. این ترکیب می‌تواند به تنش‌های مستقیم عمق، به فرها ابعاد ببخشد و به ویژگی‌های صورت مورد علاقه‌تان نور افکنی کند. فقط از کافیسا نگاهی به بهترین های هالیوود کنید. هنوز متقاعد نشده اید؟ پس ایده های رنگ مو جذاب و شیک را که در زیر آورده ایم ببینید تا مطمئن شوید.

ایده های رنگ مو قهوه ای با هایلایت بلوند

1. شاه بلوطی تا بلوند طلایی


هیلی بیبر با این رنگ مو یک خیلی عالی به نظر میرسد. قفل های ژولیده او با رنگ قهوه ای شاه بلوطی عمیق در ریشه ها شروع می شود و تا انتها به بلوند طلایی می رسد.

2. فرهای قهوه‌ای که با هایلایت‌های بلوند

فرهای قهوه‌ای که با هایلایت‌های بلوند برجسته شده‌اند که به بافت پیچ‌خورده آن بعد می‌افزاید. یک نیمه‌ آپ شیک را در ترکیب بیندازید و این باعث میشود ظاهر شما عالی و در عین حال صیقلی به نظر می‌رسد.

3. قهوه ای تا طلایی امبره

درتصویر مدل بالا این سایه قهوه ای کاملاً هیجان انگیز به نظر می رسد. دم اسبی پرپشت او از رنگ قهوه ای به قهوه ای طلایی تغییر رنگ می دهد که به زیبایی نور را جذب می کند.

4. مواج قهوه ای بلوند

یک سایه موی قهوه ای بلوند با موج های بلند و باز میتوان گزینه مناسبی برای شما باشد. البته رنگ پوست و نوع فرم صورت خود را هم در نظر بگیرید.

5. هایلایت با رنگ سرد

هایلایت های بالیاژ با رنگ سرد به صورت خاصی ظریف و زیبا هستند. در تصویر بالا ببینید که چگونه آنها با رنگ دقیق چشمان او مطابقت دارند.

6. بلوند خاکستری با پایه قهوه ای

امواج آبشاری بسیار پر جنب و جوش با هایلایت های بلوند خاکستری فراوان است. برای داشتن قفل های صاف و براق مانند JLo، از لوسیون های صاف کننده استفاده کنید.

7. بلوند ظریف با قهوه ای

کریسی تیگن با هایلایت های بلوند و قهوه ای بسیار ظریف خود رویایی به نظر می رسد. یال و امواج بلند او واقعاً رنگ (ها) را به طور کامل نشان می دهد.

8. کارامل بلوند

این ظاهر مواج را در شی میچل ببینید ، که به طرز ماهرانه ای هایلایت های بلوند کاراملی او را به نمایش می گذارد، که در نیمه پایینی موهای او به طرز ظریفی رنگ آمیزی شده اند.

9. برنزی

بالیاژ بکی جی درخشش برنزی به مو های سبزه او می بخشد. در همین حال، هایلایت‌های قاب‌بندی صورت نیز برای روشن‌تر کردن چهره او کار می‌کنند.

10. پایه تیره با هایلایت های کرمی

امبره با رنگ سرد اشلی تیسدیل به نوعی شبیه تغییر رنگی است که وقتی یک قطره شیر به قهوه سیاه اضافه می کنید اتفاق می افتد.