جنیفر لوپز عاشق مانیکور مینیمالیستی است. به طور جدی، امسال، جی لو ابداع شگفت انگیزی را انجام داده است، نسخه ای از مانیکور شیری را برای ناخن تابستانی خود ساخته است، او یک مانیکور فرانسوی رویایی عقیق پوشیده است، و ترند ناخن فرانسوی شیری را نشان می دهد. او با ساختن مانیکور «دختر ثروتمند» درست به موقع پاییز، مینیمالیستی درونی خود را هدایت می کند.

در 24 آگوست، تام باچیک، هنرمند قدیمی ناخن جی لو، عکسی از ناخن‌ های جدید جنیفر را منتشر کرد و از مانیکور چند خط فاصله به عنوان مانیکور «دختر ثروتمند» که با آن ناخن‌ هایش را تزئین کرده بود، ستایش کرد.

ظاهر جدید نسبتاً ساده است اما بسیار خیره کننده است. ناخن‌ های لوپز کمی بلندتر از طول متوسط، اما نه خیلی بلند، تیز بودند، که هر کدام دقیقاً همان رنگ کرم شیری رنگ ملایم را داشتند. این چند درجه برنزه تر از پیراهن سفیدی است که او با آنها پوشیده بود و از هایلایت های جدیدش تعریف می کرد. همچنین، با درخشش قابل توجه براق، عنوان “دختر ثروتمند” را واقعا داشت.

ناخن های ثروتمند جی لو با یک مجموعه لوکس عرضه شد. او یک پیراهن دکمه دار سفید با دو دکمه بالا را برای به نمایش گذاشتن انبوه جواهرات طلای زیبای خود مدل داد. آستین‌ ها را از میان بلیزر قهوه‌ ای بیرون کشیده بود. جنیفر لباس خود را با شلوار جین آبی، گوشواره های حلقه ای بزرگ و سایه های شفاف برنزه ست کرده بود.

برای جذابیت، او با رنگ لب هلویی و خط چشم به اندازه کافی تیره بود که از عینک آفتابی رنگی اش عبور کرد. اگر به دنبال آن ناخن‌ های براق عالی هستید تا تسلط خود را در فصل بازگشت به مدرسه یا فقط در زندگی تثبیت کنید، ما گام به گام شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم. اول، مانند هر مانیکور، شما می خواهید ناخن های خود را آماده کنید.

سپس، می خواهید روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند. بعد، پاک کنید و برای افزودن پولیش آماده شوید. در خانه هم می توانید از ناخن های طبیعی خود استفاده کنید تا به ظاهر ناخن های جی لو برسید. در هر صورت، می‌ خواهید همان رنگ غنی یا مشابه آن را بمالید و ناخن‌ هایتان را با یک لایه رویی بپوشانید تا محکم شود. در نهایت، روغن ناخن را پس از خشک شدن بمالید تا هیدراته شود و ناخن‌ هایتان قوی‌ تر شود.