تیلور سویفت، پس از انتشار تک آهنگ جدید سلنا گومز، “Single Soon” در 25 آگوست، از او حمایت کرد. تیلور در یک پست در اینستاگرام نوشت : برای همیشه فکر می کنم با این آهنگ می رقصم.

طولی نکشید که سلنا پیام تیلور را در استوری اینستاگرام خود بازنشر کرد. سپس طرفداران این کلمات شیرین را بازنشر کردند و دوستی دیرینه ستاره های با استعداد را که بیش از یک دهه به طول می انجامد را تمجید کردند. سلنا همچنین از طرفدارانش برای حمایت آنها از آهنگ تشکر کرد.

“بچه ها متشکرم برای این همه محبت در Single Soon!!!” او در توضیح یک عکس سیاه و سفید از این ویدیو نوشت. “این یک آهنگ بازیگوش در مورد راحت بودن و دوست داشتن خود است … و همچنین رقصیدن با آن واقعاً سرگرم کننده است!”

در این ویدئو، سلنا در حالی که آواز می خواند و می رقصد با یک تاپ آستین دار صورتی متالیک و شورت جین با کمربند مشکی و طلایی بسیار زیبا به نظر می رسد. او همچنین جواهرات طلایی و مروارید های سفید را در حالی که موهایش بالا بود نشان می داد و آرایش همسان او بهترین ویژگی های او را نشان می داد.

قبل از اینکه تیلور به سلنا و آهنگ جدیدش ابراز عشق کند، سلنا، عشق خود را به تیلور نشان داد. او خواهر کوچک دوست‌ داشتنی‌ اش، گریسی، 10 ساله را به برخی از برنامه‌ های تیلور آورد، و دختر دوست‌ داشتنی حتی کلاه سیاه امضا شده فدورا را دریافت کرد. این لحظه به یاد ماندنی در ویدیو ضبط شد و سلنا مطمئن بود که از دوستش به خاطر ساخت کنسرتی به یاد ماندنی برای خواهر و برادر کوچکترش تشکر می کند.

سلنا و گریسی همچنین در حال خواندن تصنیف عاشقانه تیلور به نام “عاشق” در یکی از برنامه های او در لس آنجلس، کالیفرنیا دیده شدند. آنها در حین آهنگ یکدیگر را در آغوش می گرفتند و از منطقه VIP استادیوم SoFi که افراد مشهور دیگری نیز در آن حضور داشتند کنسرت را تماشا می کردند. این طرفدار جوان همچنین دیده شد که با طرفداران دیگری که به “سوئیفتی” ​​معروف هستند، دستبند دوستی می داد.