وقتی به دنبال الهام گرفتن برای رنگ مو هستید، هرگز از نگاه کردن به گذشته غافل نمی شوید. این توضیح می دهد که چرا ظاهر کلاسیک بارها و بارها برمی گردد، از چتری های آدری هپبورن گرفته تا مدل های سوفیا لورن. به نوعی، این سبک ها همیشه تازه به نظر می رسند، مهم نیست که چند دهه پیش برای اولین بار وارد صحنه شدند.

جدیدترین مدل موی سبزه وینتیج است که برگشته است. تعجب می کنید که دقیقا به چه معناست؟ سبزه‌ های قدیمی، سایه‌ ای بسیار طبیعی از قهو ه‌ای است. ظاهری تقریبا مات دارد. ته رنگ های سرد زیاد اما ته رنگ های آبی کمتر و ته رنگ های سبز زرد بیشتر. تقریباً حال و هوای دهه 50 در آن وجود دارد.

ترند رنگ موی سبزه وینتیج چیست؟

هنگامی که یک ظاهر به راحتی میخکوب کننده شود، فوراً یک مسابقه محبوبیت با آن شروع می شود. این رنگ خاص مد روز است، زیرا بر عکس رنگ‌ های بلوند و مسی گرم با قابلیت نگهداری بالا است. حال و هوای طبیعی دارد اما همچنان یک تغییر چشمگیر ایجاد می کند.

مانند بسیاری از ترند های مو این روز ها، مردم آماده هستند تا دوباره کمی تغییر داشته باشند. بنابر این منطقی به نظر می‌ رسد که این ظاهر تک رنگ‌ تر مد روز باشد.

دلیل دیگری برای محبوبیت رنگ موی سبزه وینتیج می‌ تواند این باشد که برای هر کسی خوب به نظر می رسد. این کمتر به رنگ پوست و بیشتر به سبک شخصی مربوط می شود. مطمئناً این ظاهر برای افرادی که قبلاً موهای قهوه‌ ای دارند آسان‌ تر است.

یکی از مزایای اصلی موهای سبزه وینتیج، آسان بودن دستیابی به آن است. این رنگ مو را می توان با یک براقیت ساده به دست آورد و حفظ کرد. این رنگ مو واقعاً روی مو ها ملایم است به علاوه، این یک قرار فوق العاده سریع است! شما ساعت ها را در سالن آرایشگاه نمی گذرانید.

با این حال، مو بورها ممکن است بخواهند با احتیاط عمل کنند. اگر بلوندی هستید که عاشق بلوند شدن هستید، اما می‌ خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، احتمالاً این رنگ گزینه مناسب شماست.

چگونه موهای سبزه وینتیج داشته باشیم؟

به دنبال تن‌ های سرد باشید، اما مطمئن شوید که از رنگ‌ های آبی خاکستری یا بنفش که رنگ را خیلی تیره می‌ کند، استفاده نمی‌ کنید. سبز زرد هنوز مقداری انعکاس نور را فراهم می کند.

برای حفظ موهای سبزه قدیمی، همیشه از یک شامپو و نرم کننده بی رنگ استفاده کنید. اگر این ظاهر را دوست دارید، هر هشت تا 10 هفته یک بار برای ترمیم آن اقدام کنید.