ما هر فصل منتظر مد جدیدی هستیم که از طریق طراحان مد بزرگ در سراسر جهان به ما ارائه می شود. آنها شیک ترین و جذاب ترین رنگ ها، پارچه ها و طرح ها را برای شیک کردن ما انتخاب می کنند. برخی از ترندهای قدیمی که در سال گذشته ظاهر شدند، ادامه می یابند یا پس از سال ها فراموشی دوباره بازمی گردند تا یکی از داغ ترین و بزرگ ترین ترندها برای فصل جدید باشند.

در این بهار، مجموعه ای باشکوه از لباس ها و اکسسوری ها را خواهید دید. رنگ مشکی همچنان در صدر فهرست رنگ‌ها قرار دارد، زیرا در بهار امسال به تنهایی یا در ترکیب با رنگ سفید، چه در لباس‌هایی با راه‌راه‌های سیاه و سفید باشد و چه در تیک. خطوط راه راه افقی یا عمودی روی شکل شما تأثیر می گذارد، بنابراین هنگام خرید لباس های راه راه باید به آن توجه کنید زیرا لباس های راه راه عمودی شما را بلندتر نشان می دهند در حالی که لباس های راه راه افقی شما را کوتاه تر نشان می دهند.

لباس های چک باکس طرح دیگری است، آنها در رنگ های مختلف هستند و لزوما سیاه و سفید نیستند. اندازه چک باکس از یک قطعه به قطعه دیگر چه در لوازم جانبی یا در لباس باشد، متفاوت است.

اضافه کردن پرینت یکی از بزرگترین ترندها برای بهار امسال است. طرح‌هایی مانند طرح‌های پیزلی، طرح‌های حیوانی، گل‌دار و طرح‌هایی وجود دارد که به تمام لباس‌ها مانند شلوار، بلوز و اکسسوری‌هایی مانند کفش و کیف دستی اضافه می‌شوند. برای اینکه زشت به نظر نرسید و شکل کلی خود را خراب نکنید، از جفت کردن بیش از یک قطعه چاپی با یکدیگر خودداری کنید. یعنی نباید لباس های چاپی را با اکسسوری های چاپی مانند کفش و کیف بپوشید، می توانید یک پارچه چاپی بپوشید و آن را با تکه های تک رنگ یا تک رنگ هایی که فقط یک رنگ هستند ست کنید.

برای رنگ‌هایی که برای شب شیک ارائه می‌شوند، رنگ‌های پرانرژی و زنده مانند قرمز، سبز زمردی، کرمی، سیاه و سفید، بنفش آفریقایی، آبی موناکو، آبی غروب، شلیلی و دیگر رنگ‌های زنده را خواهید یافت که با هم سازگار هستند. با بهار پیش رو این رنگ‌ها را می‌توان با رنگ‌های دیگر جفت کرد یا به تنهایی به عنوان تک رنگ شناخته می‌شوند که از تاپ شروع می‌شود و به کفش ختم می‌شود. رنگ قرمز پرانرژی است و به عنوان یکی از شیک ترین رنگ ها برای بهار امسال معرفی می شود.