لاک ناخن در رنگ های بسیار متنوعی موجود است تا به شما این امکان را می دهد که با لباس، آرایش و سایر لوازم جانبی که می پوشید مطابقت داشته باشد. همچنین تعداد بی‌شماری طراحی ناخن وجود دارد که همیشه به خانم‌ها ارائه می‌شود تا ظاهر دست‌هایشان را تغییر دهند و آن‌ها را زیباتر و زیباتر کنند.

ترند های برتر لاک ناخن در حال حاضر

ناخن های همرنگ

اگر از ایده پوشیدن رنگ هایی که با یکدیگر همخوانی دارند را دوست دارید، می توانید این روند لاک ناخن را انتخاب کنید. شما می توانید رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید و با رنگ های دیگری که می پوشید از جمله لباس ها، اکسسوری ها و حتی آرایش خود مطابقت داشته باشد. ناخن های ماتچ این توانایی را دارند که شما را شیک و زیبا نشان دهند، پس نظر شما در مورد این ترند لاک ناخن چیست؟

ناخن های براق

آیا به دنبال راهی ساده هستید که به شما امکان می دهد بدون استفاده از جواهرات، ظاهری مجلل به دستان خود بیافزایید؟ ترند ناخن های براق همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. می‌توانید برای پوشاندن تمام ناخن‌ها یا فقط قسمت‌هایی از آن‌ها، زرق و برق اضافه کنید تا ظاهری مجلل به دست آورید. ترکیب براق با سایر رنگ های لاک ناخن قطعا می تواند ناخن های شما را جذاب تر کند.

مانیکور فرانسوی جدید

آیا از مانیکور کلاسیک فرانسوی خسته شده اید و می خواهید آن را تغییر دهید؟ با رنگ سفید کلاسیک خداحافظی کنید و بیایید از رنگ های روشن و خیره کننده دیگری استقبال کنیم که جذاب تر هستند و می توانند ظاهری جوان به ناخن های شما ببخشند. چندین رنگ روشن وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید تا ناخن های خود را زیباتر کنند و همچنین با رنگ های دیگری که می پوشید مانند آرایش و لباس های خود هماهنگ شوند.

ناخن راه راه

این روند جدیدی نیست که قبلاً در سال های گذشته ارائه شده بود و دوباره در سال آینده حضور پیدا می کند. راه راه های سال بعد در تعداد، جهت ها و رنگ های مختلف می آیند تا راه راه های فلزی، راه راه های افقی، راه راه های عمودی، یک راه راه و راه راه های متعدد را نیز پیدا کنید. این تنوع به شما این امکان را می دهد که به راحتی آنچه را که دوست دارید و متناسب با شکل ناخن شما است انتخاب کنید.

ناخن کوتاه و گرد

آیا ناخن هایت را می جوی؟ آیا از مشکل کوتاهی ناخن رنج می برید؟ آیا به دلیل اینکه یک زن شاغل هستید، گرفتن ناخن های بلند برایتان سخت است؟ اگر پاسخ شما مثبت است و از هر یک از مشکلاتی که ذکر کردیم رنج می برید، این ترند ناخن به طور ویژه به شما ارائه می شود. ناخن های کوتاه و گرد یکی از جذاب ترین ترندهای ناخن هستند که در سال آینده می خواهید پیدا کنید.

ناخن فضای منفی

لازم نیست هنگام استفاده از لاک ناخن ها را کاملا بپوشانید. می‌توانید قسمت‌های خاصی را بپوشانید و بقیه ناخن‌هایتان را با رنگ کردن رها کنید تا به چیزی که به آن ناخن‌های فضای منفی می‌گویند، برسید. ناخن‌های فضای منفی واقعا شیک هستند و همچنین می‌توانند به شما این امکان را بدهند که طرح‌های مختلف هنر ناخن شگفت‌انگیز ایجاد کنید تا ناخن‌هایتان را برای همه کسانی که ناخن‌های شما را می‌بینند از جمله دوستانتان جذاب‌تر و جذاب‌تر کنند.

مینیمال

این ترند لاک ناخن یکی از قابل توجه ترین ترندهایی است که قرار است در سال آینده پیدا کنید. این برای آن دسته از دختران یا زنانی که تنبل هستند یا زمان کافی برای هدر دادن برای طراحی ناخن های جذاب را ندارند بسیار مناسب است. می‌توانید از طرح‌ها و ایده‌های ساده و آسانی که در اینجا به شما ارائه می‌شود، استفاده کنید تا بدون صرف زمان طولانی یا تلاش زیاد، ناخن‌های جذابی داشته باشید.

ناخن مات

ممکن است تصور شود که ناخن های مات نسبت به سایر ناخن ها جذابیت کمتری دارند زیرا براق نیستند. اگرچه ناخن های مات براق نیستند، اما واقعاً شگفت انگیز هستند و کمتر از سایر ناخن های براق چشمگیر نیستند. می‌توانید با افزودن خلاقیت‌های هنری مختلف، ناخن‌های مات را جذاب‌تر کنید که ظرافت ناخن‌هایتان را افزایش داده و دست‌هایتان را زیباتر می‌کند.

میخ فلزی

اگر از ایده استفاده از ناخن های مات خوشتان نمی آید و فکر می کنید جذاب و جذاب نیستند، می توانید به سراغ ترند ناخن های متالیک بروید. ناخن های متالیک یکی از جذاب ترین ترندهای ناخن هستند که در سال آینده خواهید یافت. آنها واقعا جذاب، براق هستند و می توانند ظاهری مجلل به دستان شما به خصوص آن ناخن های طلایی ببخشند. می توانید ناخن های خود را با لاک متالیک مورد علاقه خود کاملاً بپوشانید، آن را با رنگ های دیگر ست کنید یا به سادگی فضای منفی برای ظرافت بیشتر ایجاد کنید.

ناخن آمبره