بیانسه دو تغییر مدل مو را روی مجله مد CR برای اولین بار انجام داد: فرهای قرمز عمیق و یک کفال بلند نا متقارن.

بدیهی است که شاید این توقف او در بوشویک نبود که الهام‌ بخش این مدل کوتاه شد این آزمایش‌ های مو احتمالاً نتیجه برند جدید مراقبت از مو او، Cécred است با این حال، شبکه های اجتماعی متقاعد شده اند که این تصادفی نیست.

اگر چه موهای نارنجی مایل به قرمز تیره ای که او دیروز برای اولین بار به نمایش گذاشت، به تنهایی تکان دهنده است، اما این کفال کشیده و چند رنگ است که در فضای مجازی غوغا می کند. مدل موی نا متعارف که توسط یکی از همکار های قدیمی او، جاوارا، ایجاد شده است، به راستی یکی از زیباترین تفسیر هایی بود که از کفال دیده ایم. مانند همه کفال‌ ها، قسمت اعظم مدل مو کوتاه بود و نزدیک سرش بود، سپس یک دم از قسمت کوچک گردنش امتداد داشت.

با این حال، در مورد بیانسه، این اجرا به صورت یک برش برای نیمه بالایی شروع شد و به جای اینکه یک دم از وسط سر او در پشت سر او بیفتد، این یکی از سمت چپ سر او شروع شد و افتاد روی شانه هایش علاوه بر گردن.

سپس، ظاهر جدید با افزودن رنگ، سرگرم کننده تر شد موهای بیانسه فقط یک رنگ نبود. اگر چه دم کفال او کاملاً سیاه بود، بالای آن رنگ، سفید و خاکستری بود که در امتداد خط رویش موهایش بود تا جایی که در انتهای تمام سیاه محو شد.

او در مصاحبه‌ای برای جلد، مجله مد CR گفت: “من همیشه در دهه 90 می‌ خواستم یک مدل نامتقارن داشته باشم، اما مادرم به من اجازه نداد. برای مثال، ما در طول عمر خود او را با چنین مدل مویی دیده‌ ایم، نه اینکه بحث‌ های آنلاینی را که برانگیخته می‌ شود خوانده‌ ایم، برخی من را به شوخی ملکه جدید بروکلین می‌ خوانند.