در نمایش هفته مد پاریس ویکتوریا بکهام در جمعه شب اتفاقات زیادی افتاد. ویکتوریا این طراح مد کلکسیون پاییز زمستان 2024 خود را در پایتخت فرانسه به نمایش گذاشت که دارای رنگ‌ های خنثی برجسته، سیلوئت‌ های ساختارمند و رنگ‌ های جذاب بود.

مثل همیشه، ویکتوریا خانواده اش را در صف اول نمایش داشت. دیوید بکهام در کنار آنا وینتور، سردبیر ووگ نشست. در کنار او کروز بکهام نشسته بود، پس از آن بروکلین بکهام، هارپر بکهام، سپس نیکولا پلتز بکهام.

تمام خانواده با غرور تشویق کردند که ویکتوریا با عصا پس از شکستن پایش در باشگاه ورزشی برای آخرین تعظیم خود بیرون آمد. در حالی که او به آرامی مسیر خود را به پایین فرش قرمز طی می کرد، و در لحضه ای عاشقانه او در مقابل دیوید ایستاد تا او را ببوسد، که در یک ویدیو ضبط شده و توسط ووگ در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

ویکتوریا که همیشه نماد شیک بودن است، بوت خود را با لباسی کاملا مشکی تزیین کرد و موهای سبزه بلند خود را پایین و باز پوشید. بقیه اعضای خانواده او نیز به رنگ های تیره لباس می پوشیدند، به جز عروس نیکولا که یک لباس قرمز پر رنگ به تن داشت.

با این حال، نمایش ویکتوریا بدون کمی درام نبود. چند معترض PETA در طول نمایش او با تابلو هایی که روی آن نوشته شده بود، “Viva Vegan leather” وارد باند فرودگاه شدند. آنها همچنین پیراهنی می پوشیدند که روی آن نوشته شده بود “حیوانات پارچه نیستند”. با این حال، آنها به سرعت به بیرون هدایت شدند و ویکتوریا این اختلال را کنار گذاشت و نمایش ادامه یافت.

ویکتوریا علیرغم مصدومیتش، طبق معمول در این هفته مد در پاریس راه می‌ افتد. او حتی چکمه پزشکی خود را با پاشنه پوشیده است بالاخره او ویکتوریا بکهام است.

همین چند روز پیش، او با لباسی کاملا مشکی از رستورانی در ناتینگ هیل لندن بیرون آمد، یک شلوار مشکی، یک سویشرت مشکی اسپرت و عینک آفتابی بزرگ.