مانیکور فرانسوی توسط جف پینک بنیانگذار اورلی در سال 1975 ایجاد شد. او در حین کار بر روی یک مجموعه فیلم متوجه شد که بازیگران زن چقدر نیاز به تغییر رنگ ناخن های خود دارند. و تصمیم گرفت تا ظاهری طراحی کند که بتواند هر لباسی را تکمیل کند و روی ناخن کلاسیک طبیعی با نوک سفید قرار بگیرد.

امروزه، مانیکور فرانسوی همچنان یکی از همه کاره‌ ترین سبک‌ های هنر ناخن است و در هر موقعیتی کار می‌ کند، ولی! با گذشت زمان، نمی توانیم کمی نوآوری نکنیم.

ترند ناخن های فرانسوی طبیعی چیست؟

ناخن فرانسوی طبیعی تفسیر ظریف تری از فرانسوی کلاسیک است. هنوز هم آن ظاهر طبیعی را می بخشد، اما هر گونه تغییر رنگ را برای ظاهری زیباتر محو می کند.

این سبک مانیکور همیشه پرطرفدار خواهد بود، در آزمون زمان مقاومت می‌ کند. همه چیز در مورد افزایش زیبایی طبیعی ناخن ها، دست ها و رنگ پوست شما است.

آماده باش دیگر از این ترند؟ شکل معمولاً مربعی است و به نوک سفید اجازه می‌ دهد در مرکز توجه قرار گیرد، فرانسوی طبیعی از هر شکلی که ناخن‌ های شما ترجیح می‌ دهند استفاده می‌ کند به خصوص با ناخن‌ های طبیعی و گرد زیبا به نظر می‌ رسد.

چگونه مانیکور فرانسوی طبیعی داشته باشیم؟

ترفند برای مانیکور فرانسوی طبیعی کامل فکر کردن است. به یاد داشته باشید: اینها فقط ناخن های شما هستند، فقط کمی شیک تر. رنگ صورتی شفاف برای پایه و سفید مایل به شیری شفاف برای نوک‌ ها برای اصلاح و روشن‌ تر شدن رنگ، تقریباً مانند کانسیلر زیر چشم‌ هایتان.

اگر می خواهید این ترند ناخن خانه را بازسازی کنید، باید با مرتب کردن کوتیکول های خود شروع کنید. سپس، قبل از تمیز کردن سطح ناخن‌ ها، آن‌ ها را به شکل تعیین‌ شده سوهان می‌ دهید.

سپس یک لایه پایه و یک لایه رنگ طبیعی خالص اعمال کنید. با استفاده از یک برس آستر، سایه سفید شفاف را روی نوک ها اعمال کنید، شکل طبیعی ناخن خود را مشخص کنید و در آخر، با یک لایه رویی براق به پایان برسانید.