فقط به این دلیل که تور مطبوعاتی باربی به پایان رسیده است، به این معنی نیست که مارگوت رابی از ارائه ظاهر روی فرش قرمز دست کشیده است. در حالی که ما مطمئناً حسرت دوران باربی صورتی او را می‌ خوریم، دیدن این زن 33 ساله که سبک‌ ها و رنگ‌ های جدید را امتحان می‌ کند، مایه طراوت است. قبل از اینکه رنگ صورتی کمد لباس بازیگر را بگیرد، ظاهر معمولی فرش قرمز او بیشتر به مینیمالیستی گرایش داشت. و، به نظر می رسد که او به ریشه های خود بازگشته است، همه اینها در حالی که اولین مدل موی خود را ارائه می دهد.

در 14 آوریل، رابی با افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان و کیتی پری در لس آنجلس همراه شد تا دهمین مراسم جایزه سالانه موفقیت آمیز را به رسمیت بشناسد. رابی یکی از خوش‌ پوش‌ ترین‌ های آنجا بود. بازیگر باربی با لباس مشکی ریک اوونز که روی فرش قرمز رفت. مهمترین قسمت ظاهر، مدل موی لوب جدید و شیک او بود که به ظاهر ساده کلی احساسی برجسته می‌ داد.

به نظر می رسد که لبه موهای او دارای حداقل لایه ها برای قاب صورت است که تا بالای استخوان های ترقوه او است. موهای بلوند طبیعی او به نمایش گذاشته شد، بدون هیچ تغییری در آنجا. به نظر می‌ رسد که موهای او صرفاً برای اصلاح بوده است! با این وجود، لوب بدون سر و صدا جدید او برای ماه های گرم مناسب خواهد بود.

آرایش رابی که توسط آرتیست حرفه‌ ای او، پتی دوبروف اعمال شده بود، ظریف و کلاسیک بود.

مدل موی لوب دخترانه باحال یک نقطه میانی عالی برای آنهایی است که می‌ ترسند بیش از حد موهایشان کوتاه شوند، اما هنوز هم می‌ خواهند تغییر کنند. در تابستان، نگهداری از موهای بلندتر می تواند چالش برانگیز باشد و کوتاه کردن آنها باعث می شود که حس راحتی بیشتری وجود داشته باشد. به لوب رابی به عنوان الهام بخش موی بهاری خود نگاه کنید.