جنیفر لوپز در حال لذت بردن از مادر بودن است! روز پنجشنبه، لوپز با اِمی و یکی از دوستان خانوادگی آنها یک سلفی شیرین را به اشتراک گذاشتند.

لوپز در توضیح عکس اینستاگرام خود نوشت: «تعطیلات بهاری». در تصویر، این سه نفر در حالی که هر کدام یک قاشق بستنی می خوردند، لبخند می زدند.

در این عکس، برادر دوقلوی اِمی، مکس دیده نمی‌ شود. لوپز این خواهر و برادر را با همسر سابقش مارک آنتونی شریک است. در اوایل این هفته، لوپز و اِمی با سفری به برادوی برای دیدن Merrily We Roll Along در شهر نیویورک، مدتی را با هم سپری کردند.

این مادر و دختر برای تماشای موزیکال، با برخی از بازیگران نمایش نیز ملاقات کردند.در تعدادی عکس که لوپز در اینستاگرام از ماجراهای آن روز به اشتراک گذاشت لوپز اِمی دخترش را در آغوش گرفته بود.

قبل از اینکه روز تمام شود، لوپز در حالی که برای عکسی که در نزدیکی قابلمه ها و ماهیتابه ها ایستاده بود، در حالی که یک غذا آماده می شد، لبخند می زد، کمی غذا می خورد.

دوقلوهای لوپز به تازگی 16 سالگی خود را جشن گرفته اند. برای سال مهم، خانواده و برخی از نزدیکترین دوستانشان چمدان های خود را بسته و راهی ژاپن شدند.

لوپز خلاصه‌ ای از تعطیلات ویژه کودکان را نشان می‌ دهد که با خوک‌ ها بازی می‌ کنند، در یک رستوران غذا می‌ خورند، و شهر را کاوش می‌ کنند و فرهنگ ژاپنی را پذیرفته‌ اند.