مگان فاکس منبع بی پایانی از الهامات زیبایی است. ظاهر او همیشه تند، هیجان انگیز و برجسته است. مانیکورهای همیشه در حال تغییر این بازیگر، به ویژه، همیشه توجه ما را به خود جلب می کند. فاکس مرتباً با هنرمند مشهور ناخن بریتنی بویس همکاری می‌کند تا مانی‌های عجیب و غریب بسازد، و آن‌ها برای هر مناسبتی، از فرش قرمز گرفته تا هالووین، ظاهری جدید خلق کرده‌اند.

مانیکور قرمز خاص

مانیکور قرمز و خاص این ظاهر را با رنگ آمیزی ناخن های بادامی شکل این بازیگر با لاک صورتی کمرنگ خلق شده است . سپس، لاک مارونی را به نوک ناخن‌هایش زده و به نظر خیلی زیبا می‌رسد..

ناخن نارنجی تازه

ناخن های نارنجی، همانطور که توسط ست تک رنگ فاکس به نمایش گذاشته شده، سرگرم کننده و تازه هستند.

ناخن فرانسوی رنگین کمان

زمانی که هوای گرم‌تر فرا می‌رسد، ما مانیس‌های رنگارنگ‌تری دریافت می‌کنیم. این موضوع برای فاکس نیز صادق است. بویس این مجموعه الهام گرفته از رنگین کمان را برای او ایجاد کرد و هر ناخن را با سایه متفاوتی رنگ کرد.

ناخن های کروم سبز

در سال 2022، مگان فاکس مجموعه‌ای را برای برند لاک ناخن MGK، UN/DN LAQR، با نام «(Don’t) Play With Fire» ایجاد کرد. در کمپین، او از ناخن‌های رکابی کرومی سبز استفاده می‌کند.

ناخن هاله اسطوخودوس

مگان فاکس ناخن های مربعی خود را با لاک اسطوخودوس رنگ کرد و با استفاده از لاک نارنجی در مرکز هر ناخن افکت هاله را ایجاد کرد.