جزئیات جدیدی در مورد آخرین روزهای زندگی چهره مشهور موسیقی پاپ، مایکل جکسون، با گذشت 14 سال از مرگ او هنوز در حال ظهور است.

مستندی با عنوان “کشتن مایکل جکسون” به کارگردانی و تهیه کنندگی زیگ زاگ در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است. این شامل شهادت سه کارآگاهی است که در تحقیق درباره مرگ این خواننده شرکت داشتند.

این مستند جنبه‌های جذاب کالبد شکافی جکسون را نشان می‌دهد و بر جای زخم‌های مختلف بدن او روشن می‌شود. بر اساس این مستند، فاش شده است که پادشاه پاپ کچل بوده و از کلاه گیس برای پنهان کردن آن استفاده کرده است.

علاوه بر این، این مستند نشان می‌دهد که جکسون یک خالکوبی روی پهلوی خود برای استتار طاسی خود داشته است و همچنین آثار متعددی را که روی بدن او یافت می‌شود، آشکار می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، این زخم‌ها در مناطق زیر قرار داشتند:

  • گوش ها
  • بینی
  • پایه گردن
  • مچ دست

اعتقاد بر این است که این زخم‌ها نتیجه جراحی‌های زیبایی متعددی است که مایکل جکسون در طول زندگی‌اش انجام داد تا ظاهر خود را زیباتر کند.

مرگ ناگهانی جکسون در 50 سالگی در 25 ژوئن 2009 موجی از شوک را در سراسر جهان برانگیخت. علت رسمی مرگ مایکل جکسون ایست قلبی ناشی از مصرف بیش از حد داروهای آرامبخشی بود که او مرتباً مصرف می کرد.