آیا برای مدل موی جدید به سالن زیبایی می روید؟ برای نشان دادن اسکرین شات از هر یک از این 10 ایده برتر رنگ موی زیبا و خوش تیپ برای خانم ها آماده شوید. اگر مشتاق هستید که سبزه، بلوند یا قرمز شوید، مجله آکس ایده هایی برای رنگ موی زنانه در این مقاله برای شما ارائه می دهد.

ایده های جذاب رنگ مو را در اینجا ببینید

رنگ مو بالیاژ

هیچ چیز به عنوان یک مدل موی مد روز و یک رنگ موی جدید به شما کمک نمی کند که شیک به نظر برسید. بالایاژ به درستی به عنوان بهترین رنگ موی امروزی در نظر گرفته می شود. هر رنگ موی بالایاژ منحصر به فرد است زیرا در موهای هر کسی متفاوت به نظر می رسد که به بافت طبیعی مو، برش انتخابی و رنگ پایه بستگی دارد. روش‌های رنگ‌آمیزی مو بالایاژ منشأ فرانسوی دارند که در آن رنگ مو با دست روی موهای شما رنگ می‌شود، به‌جای اینکه موهای مد قدیمی به روشی که از هایلایت‌های کلاه و فویل استفاده می‌کنند، برجسته شود.

رنگ موی امبره

موهای امبره (برای موهای مشکی، بلوند، قهوه ای یا قرمز) مد روز و بسیار مورد تقاضا هستند. این یک فرصت عالی برای بیان و افزودن آن درخشش و جذابیت فوق العاده و خاص به ظاهر و ظاهر شماست. بسیاری از خانم ها آمبره می خواهند زیرا آمبره با نگهداری کم بسیار جذاب است و ممکن است به رفع مشکلات خاص مو مانند پوشاندن انتهای شکسته موهای شما کمک کند.

برجسته کاراملی

رنگ مو کاراملی در حال حاضر یکی از رایج ترین رنگ ها برای هایلایت مو است. از مو قرمزها، سبزه ها و بلوندها تعریف می کند. موهای مشکی و قهوه ای تیره با هایلایت موی کاراملی تضاد عالی رنگ هایی را ارائه می دهد که خیلی طبیعی نیستند.

زنانی که هایلایت مو با حداقل کنتراست را ترجیح می دهند که رنگ چهره آنها را شاداب می کند و هر چشمی را روشن تر می کند، می توانند موهای بلوند یا قهوه ای کاراملی را انتخاب کنند. این هایلایت های مو زنانه، نرم و برای چشم ها جذاب هستند.

رنگ مو قرمز

رنگ موهای قرمز جذاب است! اکثر خانم ها حداقل یک بار سعی کرده اند موهای قرمز بپوشند. چه چیزی را امتحان کردید؟ موهای مایل به قرمز تیره، سایه های روشن تر یا رنگ های قرمز، موهای مسی، شرابی، موهای قهوه ای مایل به قرمز، یا فقط هایلایت های مو قرمز. این رنگ ها عالی هستند و شما را درخشان تر و جذاب تر نشان می دهند.

اگر رنگ قرمز یکدست را ترجیح نمی دهید، می توانید امبره قرمز را امتحان کنید. برای امبره قرمز، برای هر رنگ مویی از قهوه ای تیره تا بلوند مناسب است. دنیای درخشان را با مدل مو و مدل موی قرمز کشف کنید و زندگی و ظاهر خود را جذاب کنید!

رنگ موی رزگلد

موهای رنگ رزگلد ترکیبی زیبا از سایه های صورتی، بلوند و قرمز است که پوشیدنی است و همه رنگ های پوست را تحسین می کند. این یکی از گزینه های مورد علاقه ایده های رنگ مو برای زنان در امسال است! چه قصد دارید کل موهای خود را رنگ کنید یا برای بهبود رنگ مو و مدل موهای خود کمی هایلایت اضافه کنید، موهای رنگ رزگلد بسیار متنوع است.

رنگ مو شرابی

رنگ موی شرابی ، حتی اگر روی موهای تیره استفاده شود تقریبا طبیعی به نظر می رسد. این یکی از بهترین رنگ های ارتقاء مو مناسب برای سبزه هایی است که مایل به تغییر رنگ مو قابل مشاهده اما نه کامل یا کامل هستند. انتخاب موهای شرابی گامی به سوی سایه روشن مو است.

موهای قرمز شرابی، که به آن ماهاگونی نیز می گویند، دارای ویژگی کلاسیک و قدیمی است که با چشمان سبز جذاب به نظر می رسد. هر دو رنگ همدیگر را تحسین می کنند و چشمان شما را درخشان تر نشان می دهند. این مسحور کننده است!

بلوند کوتاه

این ایده رنگ مو در بین خانم های شیک پوش و فعال رایج است. این شامل چندین تغییر و تغییرات درخشان از مدل‌های موی شیک برای موهای بلوند کوتاه یا کوچک، و برش‌های کوتاه اضافی به سبک باب‌های شیک است که صرف نظر از رنگ پوست، مدل ترجیحی یا رنگ مو، برای هر زنی جذاب به نظر می رسد.