تابستان که می‌آید، احساس می‌کنیم با طبیعت یکی می‌شویم چمن سبزتر است، خورشید درخشان‌تر است، حتی رودخانه با جلوه آبی‌تر به نظر می‌رسند.

با این همه ، جای تعجب نیست که انتخاب های زیبایی تابستانی ما مستقیماً از محیط اطراف ما الهام می گیرد. در ماه‌های گرم‌تر، می‌توانید مانیکورها را با نقوش ساحلی، رنگ‌های تابستانی جسورانه و البته گل‌های شکوفه تزئین شده استفاده کنید. و این تابستان، نماد گل رز هم که جای خود را دارد. از ناخن های برجسته گرفته تا دسته گل های سه بعدی کامل، به دنبال ایده های جالب طراحی ناخن رز مورد علاقه خود باشید.

ایده های جذاب طراحی ناخن گل رز را مرور کنید

1. شکوفه کامل

این طرح یک مانیکور زرق و برق دار است با قسمت های مساوی و کمی پیچیده است. اگر بتوانید گل های رز را با دست رنگ کنید، به این جلوه طیبا برای انگشتان دست خود خواهید رسید.

2. برگردان ناخن گلگون

برای کسانی که دست‌های ناپایدار دارند، برچسب‌های ناخن واقعا موهبتی هستند. اگر وقتتان کم است یا نمی توانید زحمت کشیدن لاک را داشته باشید از چند برگردان ناخن گلگون کمک بگیرید، یک کت رویه هم اضافه کنید.

3. طرح ناخن انتزاعی

این مانیکور شیک به بسیاری از شما حال و هوای بهتری خواهد داد.

4. شکوفه های رنگی

برای داشتن یک چشم انداز گلگون بیشتر، شکوفه های رنگی مختلف را روی هر ناخن انتخاب کنید. این طرح ناخن زیبا مطمئناً حتی ابری‌ترین روزها را هم روشن می‌کند.

5. طرح ناخن رز صورتی

سایه های صورتی را در نظر بگیرید. از رنگ پایه خنثی یا شیری استفاده کنید تا ناخن شما بیش از حد جذاب به نظر برسند.

6. ناخن زنبوری

طرح رنگ! جزئیات! زنبور کوچولوی مبهم! و دریک نگاه مانیکور دوست داشتنی.

7. رز مینیمال

این گل رز الهام گرفته از استنسیل برای مانیکور مینیمال بسیار عالی است.