ریحانا درست به موقع برای تابستان یکی از ظاهرهای شیک خود را باز می گرداند. این خواننده در حال اعلام یک دراپ جدید Savage X Fenty است و تصمیم گرفت شرایط را تغییر دهد و در حالی که یک ست لباس سالمون از این برند محبوب پوشیده بود، با مدل موی جدید ژست گرفت.

ریحانا با نشان دادن برآمدگی نوزاد خود و ارائه بهترین ژست های خود خیره کننده به نظر می رسید. او این ظاهر را با کفش های پاشنه دار فوشیا و جواهرات طلایی ترکیب کرد. این اولین بار نیست که ریحانا موهای خود را مدل چتری می کند، زیرا او به خاطر تغییرات باورنکردنی مدل موی خود شناخته شده است.

این ستاره اولین بار در سال 2007 در جوایز ام تی وی، چتری های صاف خود را به نمایش گذاشت و به سرعت به یکی از چهره های خاص او در دوران تبدیل شد. ریحانا در ادامه این ظاهر را با انواع مختلف امتحان کرد، از جمله مدل موی چتری های کنار، موهای مجعد بلوند با چتری های وسط، و حاشیه کوتاه با مدل موی کندویی و سایر موارد.

این بار ریحانا به جدیدترین ظاهر خود در سال 2019 باز می گردد، با چتری های بلند و موهای مشکی. Savage X Fenty همچنین این خواننده عکسی را از خود منتشر کرد که یکی از تاپ‌های ورزشی جدید مورد علاقه‌اش را نشان می‌دهد که با شلوار لی مشکی همسان پوشیده است.

او همچنین با یک پیراهن سایز بزرگ همراه با چکمه های سفید و عینک آفتابی عکس هایی به اشتراک گذاشت. “او باعث می شود بارداری آسان به نظر برسد”