کیلین مورفی اجازه نمی دهد یک رقابت کوچک او را از دیدن فیلم جدید باربی منصرف کند. این بازیگر 47 ساله گفت که “100%” قرار است باربی را ببیند که با فیلم اوپنهایمر در افتتاحیه آخر این ماه رقابت خواهد کرد و فکر می کند “عالی است” که این فیلم ها هما روز با هم در حال اکران هستند.

مورفی در مصاحبه ای با IGN که روز سه شنبه منتشر شد، گفت: منظورم این است که من 100٪ باربی را خواهم دید. من فکر می‌کنم برای صنعت و تماشاگران این که دو فیلم شگفت‌انگیز از فیلم‌سازان شگفت‌انگیز داریم که در یک روز اکران می‌شوند، عالی است.

او اضافه کرد: “بله، شما می توانید تمام روز را در سینما بگذرانید چه چیزی بهتر از این؟”

هیجان مورفی در مورد این دو فیلم منعکس کننده احساسات طرفداران است، زیرا تعداد زیادی رزرو برای دیدن اوپنهایمر و باربی به عنوان یک فیلم دوگانه در سینماها وجود داشته است.

اوایل این هفته مشخص شد که بیش از 20000 بلیت در AMC Theater برای تماشاگران فروخته شده است تا نه تنها هر دو فیلم را در آخر هفته افتتاحیه، بلکه در یک روز، پس از اکران هر دو را در 21 جولای ببینند.

در بیانیه ای که روز دوشنبه با Variety به اشتراک گذاشته شد، CCO زنجیره سینما و تئاتر و معاون اجرایی برنامه های جهانی، الیزابت فرانک، گفت: «بیش از 20000 تماشاگر سینما قبلاً برنامه ریزی کرده اند و بلیت هایی را برای دیدن باربی و اوپنهایمر در یک روز خریداری کرده اند. نشانه بزرگی است که گفت و گوی آنلاین رو به رشد پیرامون دیدن هر دوی این فیلم های باورنکردنی است.”

در اوپنهایمر، مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، دانشمندی که پروژه منهتن را در تلاش برای ایجاد بمب اتمی در طول جنگ جهانی دوم رهبری کرد، بازی می‌کند. فیلم کریستوفر نولان بر اساس بیوگرافی پرومتئوس آمریکایی برنده جایزه پولیتزر ساخته شده است.

این فیلم موردانتظار دارای یک لیست بازیگران درجه یک است که شامل فلورانس پوگ، مت دیمون، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، جاش هارتنت، گری اولدمن، جک کواید، رامی ملک، دین دیهان، جاش پک و غیره می‌شود.

باربی گرتا گرویگ همچنین دارای یک بازیگر پر ستاره است که شامل مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش های اصلی باربی و کن، به علاوه ایسا رای، آمریکا فررا، دوآ لیپا و بسیاری دیگر می شود.

رابی و گرویگ ، حتی حمایت خود را از اوپنهایمر نشان داده اند، به طوری که اکانت رسمی فیلم باربی در توییتر اخیرا عکس های این دو زن را که بلیت های آن فیلم و دیگر فیلم های پرفروش تابستانی را در دست دارند در حالی که در مقابل پوسترهای فیلم ها ژست گرفته اند، به اشتراک گذاشته است.

باربی و اوپنهایمر هر دو در 21 جولای در سینماها نمایش داده می شوند.