پیش از تابستان و همزمان با دیگر گرایش‌های غیرقابل توصیف مانند مدل های لوکس موهای «بلوند کتانی» در حال افزایش هستند و یکی از پوشیدنی‌ترین رنگ‌های موجود در بازار هستند. اما این دقیقا چیست؟

موهای بلوند کتان چیست؟

موی بلوند کتان، سایه‌ای پیچیده و همه‌کاره است که با رنگ‌های سرد، مایل و بژ مشخص می‌شود. این ظرافتی را به نمایش می‌گذارد که یادآور رنگ‌های سبک و خنک موجود در بافت پارچه کتان است. بلوند کتان زیبایی نرم و طبیعی را ارائه می‌دهد که انواع رنگ‌های پوست را تکمیل می‌کند.

سایه‌های بلوند همیشه در ماه‌های گرم‌تر محبوب هستند، و امسال، موهای بلوند کتان با روندهایی مطابقت دارد که تطبیق پذیری، پوشیدنی و ظاهری تازه و تمیز را نشان می‌دهد. سبک مادربزرگ ساحلی اکنون در دومین تابستان خود است که ما را به حال و هوای دلپذیر ساحلی میل می‌کند، و ظهور اخیر باربیکور و زیبایی‌شناسی «دختر وانیلی» علاقه‌مندی‌ها به رنگ‌های بلوند را در سراسر جهان افزایش داده است.

نمونه های خیره کننده بلوند کتان

1. کتانی وانیلی

2. کتان روشن

اگر رنگ موی طبیعی شما نسبتاً تیره است، مانند آماندلا استنبرگ با استفاده از رنگ بلوند کتان روشن و بژ به تغییرات چشمگیر متمایل شوید. ما عاشق این هستیم که چگونه سایه در اینجا به سبک بافته شده در برابر بالای زنجیر و خیره کننده بازیگر برجسته می شود.

3. کتان آفتابی

موهای لیلی راینهارت به رنگ بلوند روشن‌تر است، و این رنگ کتانی مشخصه او، هایلایت‌های آفتابی را با ریشه‌های مایل به قرمز و نورهای کم رنگ متعادل می‌کند. اگر می خواهید یک بلوند روشن برای تابستان داشته باشید که بعدا راحت تر رشد کنید، این گزینه عالی است.

4. بلوند کتان هایلایت

سایه‌ای از بلوند کتان در ابعادی مطمئن است که نور را از همه راه‌های درست جذب می‌کند. از رنگ شناس خود در مورد استفاده از هایلایت و یا نورهای کم برای رسیدن به عمق مشابه بپرسید.

5. کتان برجسته ظریف

برای داشتن استایلی کم‌مراقبت بر روی پایه‌های تیره‌تر، رنگ بلوند کتان را با برجسته‌سازی‌های ظریف نگه دارید، همانطور که در اینجا در Lesley Buckle از  دیده می‌شود. ما عاشق این هستیم که چگونه این تکنیک وضوح بیشتری را به فرهای طبیعی سازنده اضافه می کند.

6. بالایاژ بژ

موی باربی مارگو رابی ممکن است بسیار روشن باشد، اما بدون کار، او اغلب به رنگ بژی که به طور یکپارچه به ریشه های تیره تبدیل می شود، شناخته می شود. دستیابی به یک استایل خنثی که خیلی گرم یا سرد نباشد، در اینجا مهم است، همانطور که بالیاژ برای رشد آسان است.

7. روشن منحصر به فرد

سوفیا ریچی اخیراً به خاطر مراسم عروسی نفس‌گیرش در ریویرای فرانسوی و سبک لوکس روزمره بدون دردسرش در اذهان جهانیان قرار گرفته است، و جای تعجب نیست که این ستاره یک رنگ موی بلوند کتان به زیبایی طراحی شده است. سایه او دارای مقدار زیادی بالیاژ است.

از آنجایی که بلوند کتانی طیف‌های مختلفی از رنگ‌های بژ و مایل به قرمز، پوشش خنثی سرد و نورهای کم‌بعد را توصیف می‌کند، مهم است که با آرایشگر خود صحبت کنید تا در مورد نسخه‌ای که با دید، ته‌رنگ‌ها و سطح نگهداری دلخواه شما مطابقت دارد، تصمیم بگیرید.

سطح نگهداری موهای بلوند کتانی می تواند متفاوت باشد، اما نگهداری آن به طور کلی آسان تر از زمانی است که به دنبال یک سایه روشن یا یخی هستید. برای مثال، حفظ رنگ‌های خنثی و بالیاژ ظریف راحت‌تر از نسخه‌های سردتر و دراماتیک بلوند کتان است.

چه کسی باید موهای بلوند کتان داشته باشد؟

با توجه به تطبیق پذیری آن، نسخه ای از موهای بلوند کتان تقریباً برای هر کسی وجود دارد، اگرچه رنگ ایده آل شما به رنگ طبیعی، رنگ پوست و تعهد به نگهداری شما بستگی دارد. بلوند کتان را می‌توان با رنگ‌های مختلف مو به دست آورد، اما رویکرد ممکن است بر اساس پایه اولیه متفاوت باشد. رنگ‌های روشن‌تر ممکن است قبل از استفاده از رنگ سرد نیاز به روشن‌تر شدن کمتری داشته باشند، در حالی که موهای تیره‌تر احتمالاً به روشن‌تر شدن بیشتر نیاز دارند. انواعی مانند بلوند کتان سایه‌دار یا بلوند کتان ریشه تیره، جایگزین‌هایی برای رشد یکپارچه یا زمانی که عمیق‌تر می‌شوند، ارائه می‌کنند.