دوآ لیپا در مراسم جوایز BRIT 2024 ظاهر مهمی از سبک خود ارائه کرد! این خواننده 28 ساله روز شنبه با یک لباس بلند و مشکی لاتکس وارد سالن O2 لندن شد.

او این ظاهر را با یک گردنبند زنجیره ای و آرایش چشم مشکی جسورانه و موهای قرمزش که روی شانه هایش ریخته شده بود، تزئین کرد.

نمایش سالانه جوایز موسیقی شنبه توسط کلارا آمفو، مایا جاما و رومن کمپ برگزار می شود. قرار است کالوین هریس و الی گولدینگ برای اولین بار با هم در جوایز اجرا کنند.

لیپا، برنده شش بار جایزه BRIT، نیز برای اولین بار از سال 2021 روی صحنه خواهد رفت. لیپا همچنین نامزد سه جایزه BRIT است: هنرمند سال، آهنگ سال برای “Dance the Night”.

پیش از این رویداد، در اواسط فوریه، این هنرمند متولد لندن، تک آهنگ جدید خود “فصل تمرین” را از سومین آلبوم استودیویی آینده خود منتشر کرد.

در موزیک ویدیو، این کلیپ با عبور دوربین از کنار چندین مرد شروع می شود، در حالی که صدای ضبط شده پست صوتی همزمان با خواستگاران او پخش می شود که به دلیل به خطر انداختن رابطه آنها با او عذر خواهی می کنند. ستاره پاپ در مورد اینکه نمی خواهد مجبور باشد به مرد نشان دهد چگونه با او درست رفتار کند آواز می خواند.

در اوایل همان ماه، لیپا در مراسم گرمی 2024 با یک تاریخ بسیار خاص شرکت کرد با پدرش!

برای نمایش جوایز 4 فوریه، هنرمند “Dance the Night” با یک لباس آستین بلند نقره ای سفارشی Courrèges که دارای یقه فرو رفته بود، خیره کننده شد.