ما همیشه به دنبال مانیکور های فرانسوی بکر هستیم تا به تابلوی الهام بخش شما اضافه کنیم. علی‌ رغم تمام ظاهر های مدرن و هیجان‌ انگیز ناخن شیک، گاهی اوقات شما نیز به یک مانیکور فرانسوی کلاسیک و عالی دقیقاً همان چیزی که آریانا گرانده پوشیده است نیاز دارید.

در 29 فوریه، سوپر استار پاپ تصویری از آنچه به نظر می‌ رسد تصاویری از آلبوم آینده‌ اش، Eternal Sunshine باشد، منتشر کرد. اگر چه لباس و آرایش در عکس‌ ها متفاوت از بهتر از چیزی بود که گرانده را در آن دیده بودیم، اما نمی‌ شد روی ناخن‌ های کلاسیکی که او با آن‌ ها جفت کرده بود ناخن‌ های کلاسیک فرانسوی شیک توجه نکرد.

در جایی که گرانده معمولاً ناخن‌ های کوتاه‌ تر، طبیعی یا بادام‌ شکل را انتخاب می‌ کند، این ناخن‌ ها کمی مربع شکل بودند که کمی طولانی‌ تر از آن‌ ها بود. مانیکور با قد متوسط ​.

از نظر رنگی، ناخن های جدید آریانا با رنگ صورتی ملایم شروع شد که چند درجه روشن تر از ناخن های طبیعی او بود. رنگ صورتی ملایم تا جایی که ناخن‌ هایش از جلوی انگشتش امتداد می‌ یابد، ادامه داشت، و پس از آن، به شدت به رنگ روشن تبدیل می‌ شوند تا نوک‌ های اسکواوال.

او با ناخن ها، ظاهر کلاسیک را با لباس و آرایش نه چندان کلاسیک ترکیب کرد. او با یک کت جین، کیف قرمز لویی ویتون، ژاکت خاکستری و یک قهوه سرد در دست، گلی را دور چشمانش با رنگدانه روشن نقاشی کرد. از آنجایی که چشم او دانه های گل آفتابگردان بود، برجستگی های کوچکی مانند پدال چشم راست او را احاطه کرده بود. دم اسبی کلاسیک ستاره پاپ این ظاهر را تکمیل می کرد.

خوشبختانه، کپی کردن مانییکور فرانسوی او به اندازه کافی آسان است که هر کسی بتواند به خوبی آن را بازسازی کند.

ابتدا، مانند هر ظاهر ناخن، لاک باقی مانده را با پاک کننده پاک کنید. سپس، ناخن‌ هایتان را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

می‌توانید کت پایه را همانطور که هست بگذارید، یا می‌ توانید چیزی مانند یک رنگ براق خنثی استفاده کنید. در هر صورت، صبر کنید تا لایه پایه خشک شود، سپس شکل نوک فرانسوی خود را با نوار بسازید. با تمام شدن شکل، بگذارید خشک شود. سپس با یک تاپ کت براق تمام کنید و عملا بخشی از آلبوم جدید او خواهید بود.