تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 2210

10 ایده برای طراحی حمام کوچک مدرن با بودجه کم

10 ایده برای طراحی حمام کوچک مدرن با بودجه کم

طراحی یک حمام مدرن در یک فضای کوچک می تواند بسیار محدود کننده باشد و زمانی که بودجه کمی دارید کار سخت تر میشود. خبر خوب این است که غیرممکن نیست. شما هنوز هم می توانید حمام رویایی خود را در یک فضای کوچک بدون نیاز به هزینه خای زیاد داشته باشید. این ایده های

طراحی یک حمام مدرن در یک فضای کوچک می تواند بسیار محدود کننده باشد و زمانی که بودجه کمی دارید کار سخت تر میشود. خبر خوب این است که غیرممکن نیست. شما هنوز هم می توانید حمام رویایی خود را در یک فضای کوچک بدون نیاز به هزینه خای زیاد داشته باشید. این ایده های خلاقانه را برای ارتقاء یک حمام کوچک با بودجه کم بررسی کنید.

ایده های مناسب برای دکوراسیون حمام کوچک با بودجه کم

  • از وسایل قدیمی استفاده کنید
  • فضای کف حمام را آزاد کنید
  • از آینه استفاده کنید
  • به دوش فکر کنید نه وان حمام
  • از گرمایش از کف استفاده کنید
  • وسایل حمام را با هم ترکیب کنید
  • از نور استفاده کنید
  • ذخیره سازی را به حداکثر برسانید
  • گزینه های دیگر کفپوش را در نظر بگیرید
  • رنگ ها و کاغذ دیواری ها را در نظر بگیرید

1. وسایل قدیمی

یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه و در عین حال خلاق بودن این است که از وسایل فرسوده استفاده کنید ، مثلاً مبلمان قدیمی خود را به یک کابینت روشویی یا کابینت حمام شیک تبدیل کنید. سپس، مقداری رنگ به آن اضافه بزنید، تا به خوبی ظاهر شود. گزینه دیگر خرید مبلمان دست دوم بازسازی شده برای انبار حمام است.

2. فضای حمام را آزاد کنید

وسایل زیاد روی زمین می تواند فضای شما را شلوغ به نظر برساند و شما نمی خواهید حمام شما کوچکتر از آنچه که هست به نظر برسد. آویزان کردن وسایل روی دیوار یکی از ایده های مدرن حمام برای استفاده از فضا در حمام های کوچک است. اقلامی مانند لگن حمام، کابینت و روشویی را می توان به راحتی با هزینه ای مقرون به صرفه به دیوار نصب کرد.

3. از آینه استفاده کنید

یکی دیگر از ایده های مدرن حمام که می توانید در آن بگنجانید، استفاده از آینه های بزرگ است. آینه ها برای ارتقاء حمام ها مناسب هستند و به دلیل توانایی آنها در بازتاب نور و انعکاس، جادارتر و زیباتر به نظر می رسند. تهیه یک آینه بزرگ و شیک برای حمام شما هزینه زیادی ندارد. آنها همچنین در اندازه ها و اشکال مختلف موجود هستند.

4. به دوش فکر کنید نه وان حمام

دوش یک ویژگی مدرن بسیار مقرون به صرفه و صرفه جویی در فضا برای هر حمام است. آنها به استفاده از گوشه ها در فضای شما و بهبود زیبایی حمام شما کمک می کنند. بسته به فضا و ساختار حمام خود، می توانید یک دوش حمام یا کابین دوش چهارگانه را در نظر بگیرید. می توانید ایده های بیشتری در مورد به حداکثر رساندن فضاهای جمع و جور حمام بیابید.

5. از گرمایش از کف استفاده کنید

گرمایش از کف در حمام شما یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه و فضا است. اجرای این ایده همچنین به این معنی است که هزینه کمتری برای قبوض گرمایشی خواهید داشت.

6. وسایل حمام را ترکیب کنید

یک ایده ایده آل حمام مدرن برای یک حمام کوچک، ترکیب برخی وسایل است. این نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه طراحی آن نیز شیک و امروزی است. اگر به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در فضا بدون صرف هزینه زیاد هستید، ترکیب مبلمان حمام مانند لگن و روشویی یا توالت و مبلمان روشویی را بررسی کنید.

7. از نورپردازی استفاده کنید

شما می توانید ظاهر حمام خود را به سادگی با اضافه کردن وسایل روشنایی بیشتر تغییر دهید. نه تنها این یک ایده بسیار ارزان است، بلکه به فضای بسیار کمی نیز نیاز دارد و توهم یک اتاق بزرگتر و روشن تر را ارائه می دهد. می توانید آباژورهای گرمی را که کنار آینه آویزان شده اند، چراغ های دیواری زیبا یا یک لوستر سقفی پیچیده را انتخاب کنید. با الهام بیشتر برای حمام خود خلاقیت به خرج دهید.

8. ذخیره سازی را به حداکثر برسانید

ذخیره سازی یک عامل ضروری برای حمام های کوچک است. ایده‌های ذخیره‌سازی مانند سبدهای حصیری، واحدهای روشویی، قفسه‌های شناور، قفسه‌های حوله‌ای دیواری و کابینت‌های آینه‌ای را افزایش دهید تا از شلوغی در حمام خود جلوگیری کنید.

9. گزینه های دیگر کفپوش را در نظر بگیرید

کاشی ها زیبا هستند اما بسیار گران هستند. اگر زمان کمتری را صرف طراحی یک حمام کوچک می کنید، جایگزین هایی مانند کفپوش وینیل یا رنگ آمیزی مجدد کاشی های قدیمی با رنگ های تند را در نظر بگیرید.

10. رنگ ها و کاغذ دیواری

اجازه دهید خلاقیت شما در هنگام تزئین دیوارهای حمام خود را افزایش دهد. با نور روشن، رنگ های تیره و آمبره در اطراف بازی کنید. از استفاده کردن کاغذ دیواری های چاپی در حمام خود نترسید.

فضای کوچک و بودجه کم نباید شما را از ایجاد یک سرویس بهداشتی مدرن در خانه خود باز دارد. برای طراحی حمام رویاهای خود هر یک از ایده های ذکر شده در اینجا را دنبال کنید.

برچسب ها :

ناموجود