از زمانی که کایلی جنر یک رنگ موی جسورانه را انتخاب کرد، لحظه ای داغ می گذرد، اما اکنون با جدیدترین استایل او همه چیز تغییر کرده است. روز سه شنبه، کایلی سه سلفی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که موهای صورتی آدامسی را نشان می داد.

در عکس‌ ها، این سوپر مدل ۲۶ ساله داغ‌ ترین ژست خود را نشان می‌ دهد در حالی که به امواج موهای صورتی‌ اش اجازه می‌ دهد همه حرف‌ ها را بزنند.

موهای ژله‌ های باربیکور او با گونه‌ های سرخ‌ شده و رژ لب گلگون او مطابقت دارد، که بهترین لحظه زیبایی تک‌ رنگ را رقم می‌ زند.

طرفداران او از اینکه کایلی در حال بازگشت به دوران زیبایی قدرتمند خود است، هیجان زده هستند، دورانی که جنر زیبایی گرانج و مدل های موی پر جنب و جوش زیادی را پذیرفت.

کایلی آخرین بار در مراسم گلدن گلوب 2024 در حالی که موهای تیره خود را داشت دیده شده بود، موهایش را به شکلی زیبا و متناسب با شب ملاقاتش در مراسم با نامزدش تیموتی شالامی، پوشیده بود.

این زوج که اولین بار در آوریل 2023 با هم مرتبط شدند، روی فرش قرمز با هم نرفتند، اما دوربین‌ ها اجمالی از مبادلات عاشقانه آنها و ظاهر کاملاً مشکی آنها در داخل هتل بورلی هیلتون را مشاهده کردند.

جنر یک لباس توری رمانتیک پوشید در حالی که شالامی که برای نقش اصلی خود در وونکا نامزد شده بود یک کت و شلوار درخشان و چکمه های چلسی را پوشیده بود.

او همچنین با یک گردنبند الماس 18K کارتیه، که در یک نقطه، جنر را مجذوب خود کرد، که مدام با زنجیر درخشان دست و پنجه نرم می کرد، اکسسوری خود را تکمیل کرد. آنها همچنین چندین لحظه عاشقانه را در حین ادامه نمایش به اشتراک گذاشتند، همانطور که در ویدیوهای پخش شده در رسانه های اجتماعی مشاهده می شود.