صدای محبوبی در اطراف تیک تاک پخش می‌ شود که به کاربران آموزش می‌ دهد چگونه مانند ساکنان منطقه لوور ایست ساید مد روز منهتن لباس بپوشند. صدایی که در هزاران ویدیو پخش شده است، می‌گوید: “اول، به یک دامن ماکسی نیاز دارید. آن را واقعا زشت کنید.” در ادامه دستور اضافه کردن یک تاپ یا تی شرت زیبا، یک جفت کفش راحتی، عینک آفتابی و یک کیف بزرگ. برای تکمیل ظاهر، کاربران موی بافته دم اسبی را اضافه می کنند که به صورت ساده یا با روبان گره خورده اند.

قیطان های دم اسبی یک راه عالی برای تغییر ظاهر است و انجام آن ساده تر از آن است که فکر کنید. آنها یک ایده عالی برای اکسسوری مو، یکی از بزرگترین ترند های تابستان، می سازند، و یک راه آسان برای از بین بردن گرما از صورت هستند.

این ظاهر نیز مورد علاقه بلا حدید است، که کاملاً منطقی است زیرا تمجیدی عالی برای استایل دخترانه عجیب و غریب او است. تسا تامپسون از طرفداران نسخه XXL است و هیلی بیبر آن را همراه با کلاه بیسبال دوست دارد.

دلیل دیگری برای محبوبیت آنها؟ قیطان های دوتایی هر استایلی را، ارتقا می دهند. آنها به خوبی در چندین مورد از روند های اصلی که در حال حاضر اتفاق می افتند جلوه گری، زیبایی دختر فرانسوی، آمادگی، اسپرت تناسب دارند،

بنابراین همیشه می توانند کمی حس مد را حتی به یک تی شرت و شلوار جین ساده اضافه کنند. به خصوص وقتی با یک پاپیون یا هدبند زیبا جفت شود. آنها با ظاهری زیبا، حال و هوا و حالتی نرم دارند و احساس اسپرت بیشتری دارند. آنها احساس بازگشتی از دوران کودکی دارند که با روندهای فعلی مطابقت دارد، اما به نوعی در کنار هم قرار گرفته اند. مهمتر از همه، آنها به شما احساس ناز بودن می دهند.

مهم نیست که چگونه لباس خود را بپوشید، فقط به چند مورد ضروری ساده نیاز دارید تا ظاهرتان را بپوشانید. یک برس خوب مهم است. که برای صاف کردن استفاده می کنید. اگر به ظاهری صاف علاقه دارید، یک ژل مو یا اسپری مو خوب بهترین دوست شما خواهد بود، همانطور که یک شانه برای تمیز کردن قسمتی از موها. و در نهایت، برخی از پاپیون ها یا کش های موی زیبا راهی سرگرم کننده برای اضافه کردن این مدل مو هستند. اما روبان، پاپیون، یا حتی رشته ها این کار را انجام می دهند.