به لطف فیلم مارول استودیوز، بینندگان توانسته اند شاهد یکی از محبوب ترین  زوج های تاریخ سینما، زندیا و تام هالند باشند. داستان آنها مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفته است که از آنها قدردانی می کنند و اگر چه او اخیراً برای بیان مشکلات خود در مورد حریم خصوصی صحبت کرده است، اما دوباره چیزی مربوط به این زوج منتشر شده است اما در مورد موضوعی جدی تر.

دقیقا یک ماه پیش، این بازیگر به ال اطمینان داد که  من بر آنچه برای اشتراک گذاری انتخاب می کنم کنترل دارم” و همچنین می خواست بیان کند که “نمی توانی پنهان کنی. این هم جالب نیست. من اکنون بیش از هر زمان دیگری با آن درگیر هستم. ” به همین دلیل است که هر وقت چیزی پست می کنم، وفادارترین طرفداران به طرز عجیبی تک تک جزئیات را با ذره بین تماشا می کنند تا چیزی را از دست ندهند.

 

در آخرین استوری خود که در اینستاگرام منتشر کرد، او در انعکاس یک ماشین، با کلاه و حلقه ظاهر شد و به محض اینکه تمام طرفداران او آن را دیدند، هیجان حساب او را احاطه کرد. چنان غوغایی بود که او مجبور شد بیرون بیاید تا انکار کند که حلقه برای رویدادی مربوط به خواستگاری همسرش نبوده است.

زندیا از هیاهو عصبانی می شود

نامزدی زندیا و تام هالند موضوعی است که از زمانی که آنها رابطه خود را علنی کردند، درباره آن بسیار صحبت شده است، اما حقیقت این است که این اتفاق نیفتاده است. زندیا گفت :”من برای کلاهم پست کردم نه برای حلقه انگشت ازدواج، بچه ها.