ویتوریا سرتی با پوشیدن لباسی کاملاً شفاف در هفته مد میلان و در گردش خود با دوست پسر لئوناردو دی کاپریو، زیبا به نظر می‌ رسید. این مدل ایتالیایی 25 ساله در نمایشی برای برند آتیکو در 23 سپتامبر شرکت کرد. با لباسی بلند که بود در طول نمایش در فضای باز به طرز شگفت‌ انگیزی در باد حرکت می‌ کرد و چیزی برای تخیل باقی نمی‌ گذاشت. این ظاهر با شلوار های الماس پوشانده شده و با کفش های همسان تکمیل شد.

صبح بعد: برند آتیکو عکس‌ های ویتوریا را از طریق اینستاگرام شرح داد، که ظاهراً به الهام بخش بودن این مجموعه زیبا اشاره می‌ کند.

ویتوریا تقریباً در تمام استیج های اصلی در هفته مد میلان حضور داشته است. آخرین حضور او پس از بیرون رفتن او با لئوناردو، در 22 سپتامبر انجام شد. این جفت در جشن ورساچه نمایش بهار 2024 این برند که ویتوریا نیز در آن حضور داشت، شرکت کردند.

لئوناردو دی کاپریو در خلوت مهمانی به بیرون رفت ساعات اولیه روز 3 سپتامبر و توسط پاپاراتزی ها در حال ترک انفرادی آنجا از او عکس گرفته شد. لئوناردو یک کلاه بیسبال سیاه، پیراهن همسان و گردنبند طلایی به تن داشت. ویتوریا سپس به تنهایی بیرون آمد تا از مراسم خارج شود.

خروج به موقع این زوج به این معنی بود که آنها به سختی از برخورد ناخوشایند با جی جی حدید دوست دختر سابق لئوناردو اجتناب کردند. لئو و مدل بلوند، 25 ساله، برای اولین بار در سپتامبر 2022 با هم رابطه عاشقانه برقرار کردند. اگرچه آنها رابطه تازه خود را بسیار ساکت نگه داشتند، اما در طول ماه ها به طور پراکنده در سراسر جهان با هم دیده می شدند. آخرین گردش آنها در آخر هفته چهارم ژوئیه سال 2023 بود که در دو مهمانی در همپتونز با هم شرکت کردند.

در حالی که همه چیز با جی جی بی سر و صدا تمام شد، لئو با ویتوریا ادامه داد. این دو در ماه آگوست در حال رقصیدن و بوسیدن در یک کلوپ شبانه در ایبیزا اسپانیا دیده شدند. در ماه بعد، چندین گزارش حاکی از آن بود که این لئوناردو به زیبایی از مدل ایتالیایی به عنوان “دوست دختر” خود اشاره کرد.

با وجود همپوشانی عاشقانه، به نظر نمی رسد که بین مدل های درجه یک جی جی و ویتوریا بدی وجود داشته باشد. جی جی ویتوریا را در اینستاگرام دنبال می‌ کند و این دو زن در زندگی حرفه‌ ای خود تا حد زیادی با هم تلاقی می‌ کنند.