اکثر مردم اغلب می گویند که مرور گذشته عاقلانه نیست، با این حال به نظر می رسد بریتنی اسپیرز چنین توصیه ای را نادیده گرفته و تصمیم گرفته است عکسی از حدود 25 سال پیش را به اشتراک بگذارد.

در نگاه اول بی ضرر به نظر می رسید. یک عکس قدیمی با ستاره پاپ و دو دوست. با این حال، مشکل در زیرنویس نهفته است. موضوع فراتر از خود تصویر به متن همراه آن گسترش می یابد. عنوان اسپیرز ابروها را بالا برد و به یک برخورد عاشقانه با افلک اشاره کرد که او ادعا می کند او را بوسیده است ولی تا به حال دیگر او را فراموش کرده است.

این پست موجی از شایعات را برانگیخت و به طور بالقوه رابطه تثبیت شده افلک با لوپز را به خطر انداخت.

اگر چه این زوج طوفان‌ های متعددی را پشت سر گذاشته‌ اند، زمان انتشار عکس فوری با مراحل اولیه رابطه‌ شان مصادف شد، زمانی که شایعات مبنی بر دلبستگی افلک با اسپیرز شایع بود.

بعد چه اتفاقی افتاد؟

اسپیرز به سرعت تصویر را حذف کرد و به پتانسیل آن برای آسیب رساندن پی برد. با این حال، آسیب وارد شده بود و ناراحتی طولانی مدتی در هوا بر جای گذاشت. افلک و لوپز هر دو ترجیح دادند به بوسه ادعایی توجه نکنند.

سومین شخص در عکس، دایانا وارن، دوست صمیمی و آهنگساز آمریکایی، یک چهره حاشیه ای در درام باقی می ماند. در حالی که شایعات دعوای اسپیرز و افلک سال‌ هاست که با سرنخ‌ های مختلفی که در طول زندگی حرفه‌ ای موسیقایی اسپیرز از جمله نوشتن نام افلک بر روی دستش در یک موزیک ویدیو منتشر شده، تقویت شده است، هیچ مدرک مشخصی مبنی بر این رابطه ظاهر نشده است.

با وجود زمزمه ها و کنایه ها، رابطه عاشقانه ادعایی بین افلک و اسپیرز تایید نشده باقی مانده است.