از اوایل ژانویه، زندیا در یک رگه از ظاهر آزمایشی به ویژه موهایش ظاهر شده است. اولین مورد در هفته مد در پاریس بود که این سوپر استار برای اولین بار در نمایشگاه شیاپارلی با چتری های مشکی ظاهر شد. مدت کوتاهی پس از آن، او تمام موهایش را به پشت بست، اما چتری های جدیدش را برای نشان دادن مقداری آرایش مه آلود و یک لباس مجلسی گوت هماهنگ کرد. اخیراً، استایل تجربی او به شکل یک لباس شیک دیستو پیایی در یک رویداد Dune: Part Two در مکزیکوسیتی ظاهر شد، اما این ظاهر تقریباً به اندازه آخرین بیرون رفتن او از ظاهر معمول او فاصله نداشت.

در 6 فوریه، در حالی که آنها هنوز در مکزیکو سیتی بودند، زندایا و بقیه بازیگران Dune آستین باتلر، تیموتی شالامی و فلورانس پیو در یک رویداد ویژه برای تبلیغ فیلم پر فروش خود که به زودی منتشر خواهد شد، شرکت کردند. در حالی که زندیا در این رویداد حضور داشت، مد آینده نگرانه خود را با ظاهر خود به طور کامل حفظ کرد.

اگر چه زندیا با موی باب غریبه نیست او یک باب دهه 90، باب بلوند فرفری، باب گیلاسی کولا و یک باب کلاسیک کناره‌ دار را امتحان کرده است. مدل جدید کوتاه‌ ترین نسخه‌ ای است که تا به حال پوشیده است.

مدل جدید به سختی از لابه لای گوش هایش امتداد داشت و درست بالای خط فک او بود. انتهای موهای او کمی به سمت داخل چرخیده بود، تقریباً یک باب بر عکس، که به ظاهر جهشی می‌ افزاید. او طول موها را در یک قسمت کناری حالت داد و تمام موهایش را پشت گوشش فشار داد. موهای او رنگ قهوه‌ ای تیره‌ تری داشت که نور را به زیبایی جذب می‌ کرد، همچنین تقریباً با رنگ لباس او مطابقت داشت.

طراحی بوتگا ونتا، لباس او از دو قطعه هماهنگ تشکیل شده بود. نیمه فوق العاده برش خورده بالا با یک یقه یقه اسکی گشاد شروع می شد و به شکل ظاهری آستین بلند در می آمد که به شکل منحنی بریده می شد و بدن او را قاب می کرد. از سوی دیگر، نیمه پایینی با یک کمربند چرمی استخوانی و ساختار یافته شروع شد. در قسمت کمر، چرم به دامن ماکسی از همان جنس تاپش می‌ داد.

آرایش او  شامل پوست درخشان، هیدراته شده بود و با سبک ترین لمس رژگونه تراشیده شده بود. چشمانش با خط چشم ضخیم درخشیدند و چشم گربه ای نرمی را ایجاد کردند که از زیر مژه های بلند او بیرون می آمد.