ادل موضع خود را در مورد سوپر بول روشن کرده است. ادل پس از حضور در بازی سال گذشته و پخش شدن چند کلیپ خنده دار در فضای مجازی، فاش کرد که آیا در بازی بزرگ امسال شرکت خواهد کرد یا خیر؟

سوپر بول امسال در لاس وگاس برگزار می شود، جایی که ادل در محل اقامت خود اجرا می کند. در یکی از کنسرت‌ هایش، او فاش کرد که در این مراسم شرکت نمی‌ کند و واقعاً علاقه‌ ای به فوتبال ندارد. «سال گذشته رفتم، مشخص است که اصلاً دنبال فوتبال نرفته‌ ام. من برای تماشای ریحانا رفتم.»

ادل فاش کرد که از خانه‌ اش تماشا می‌ کند، اگرچه علاقه‌ اش به این نمایش صرفاً در عناصر موسیقی نهفته است. او ادامه داد: «شاید بلیت های بدی داشتم، نمی دانم. “بنابراین من امسال نمی روم حتی اگر در همین شهر باشد. و من آشر را دوست دارم، بنابراین می‌ خواهم آن را از تلویزیون تماشا کنم.»

ادل فاش می کند که حتی ریچ پل هم نمی تواند او را به فوتبال علاقه مند کند.

 

 

ادل در حین صحبت با مخاطبان نشان داد که هنوز فوتبال را نمی‌ فهمد. حتی پس از قرار ملاقات با ریچ پل، یک کارشناس ورزشی، و اینکه او قوانین را برای او توضیح دهد، او هنوز متوجه نمی شود. او گفت: “در حالی که قبلاً، صادقانه بگویم، قبل از اینکه با مردم صحبت کنم، حتی یک بازی فوتبال را هم تماشا نکرده بودم.” قسم می خورم که مرد بیچاره حدود یک میلیون بار فوتبال NFL را برای من توضیح داده است و بعد می گویم، نه، متوجه نمی شوم. یک بار دیگر من فقط آن را درک نمی کنم.»